In SUA compania Apple a fost din nou actionata in judecata zilele trecute, de aceasta data clientii celor din Cupertino sunt foarte suparati deoarece in momentul in care isi duc terminalele pentru rezolvarea unei probleme de garantie in baza AppleCare+ primesc unitati reconditionate in locul unitatilor noi.
Compania Apple are obiceiul de a inlocui iDevice-urile stricate cu unitati reconditionate, iar cei care platesc suplimentar garantia AppleCare+ nu sunt multumiti de aceasta strategie a celor din Cupertino, asa ca au decis sa intenteze un proces colectiv prin care sa ceara inlocuirea unitatilor defecte cu altele noi.
In termenii si conditiile AppleCare+, compania Apple specifica faptul ca unitatile inlocuitoare pentru cele defecte sunt echivalente cu cele noi in performante si calitate, insa desigur ca niciun client nu va accepta faptul ca un terminal reconditionat are aceste calitati, lucru foarte usor de inteles, indiferent de situatie.
Cumperi asigurare premium si primesti un terminal reconditionat
Doua persoane care au primit terminale reconditionate in locul unora noi spun ca in momentul cumpararii AppleCare+ nu li s-a spus ca se va intampla acest lucru, iar in cazul uneia dintre ele terminalul inlocuitor nu a functiona ca unul nou, avand alte probleme de functionare, deci problema nu a fost rezolvata.
In cererea de chemare in juecata, reclamantii sustin ca Apple nu ar trebui sa ofere unitati second hand modificate pentru a indeplini anumite standarde de calitate, ci clientilor AppleCare+ ar trebui sa le ofere unitati noi, asa cum specifica in cadrul termenilor si conditiilor, lucru usor de inteles, avand in vedere pretul acestei asigurari.
Acesta nu este primul proces intentat impotriva Apple din cauza faptului ca ofera unitati reconditionate celor care cumpara AppleCare+, in Europa compania americana fiind obligata de o instanta sa ofere unitati noi in locul celor defecte si acelasi lucru s-ar putea intampla inclusiv in SUA in perioada urmatoare.