Bozoma Saint John este sefa diviziei de marketing global pentru Apple Music, iar in imaginea de mai jos o puteti vedea, prima sa aparitie intr-o conferinta Apple avand loc in luna iunie in cadrul WWDC 2016, atunci lumea intreaga afland practic despre existenta sa, ea fiind unul dintre managerii mai putin cunoscuti.
Daca pana atunci putine persoane stiua despre existenta managerului Bozoma Saint John, ei bine acum numele sau este cunoscut in mai toate centrele de presa, iar intr-un interviu acordat ieri unei publicatii americane, ea a afirmat ca secretul succesului Apple Music este pasiunea cu care este aleasa muzica pentru ascultatori.
Ea sustine ca Apple Music nu alege muzica recomandata pentru utilizatori in baza unor algoritmi, ci editori umani sunt folositi, oamenii alegand muzica in baza propriilor pasiuni, iar asta face totul atat de perfect pentru utilizatori, muzica fiind recomandata pentru ca este buna, nu doar pentru ca are neaparat multe ascultari.
It is really about the experience. It’s like you as a music lover or not, you as a casual listener, probably have some of the [same] behavior patterns as someone who’s like the super expert. Human curation allows you to have the emotion and feel music, because it is a very emotional thing. It makes you feel happy, it helps you when you are feeling sad, gets you pumped up, calms you down.
Practic, Apple se bazeaza foarte mult pe elementul uman din Apple Music, ei crezand ca acesta este cel care convinge utilizatorii sa se aboneze la platforma, un accent foarte mare fiind pus pe editorii care sa aleaga muzica manual, in locul software-ului care o alege automat pentru utilizatori.
Pana acum Apple Music a avut parte de laude si critici din partea utilizatorilor, exista foarte multe probleme de rezolvat, insa compania Apple pare sa fie in masura sa se uite atent la toate problemele si sa le rezolve suficient de bine pentru a-si multumic lientii.
Mai multe informatii gasiti in acest interviu.