UBER a anuntat astazi ca va dona 50% din contravaloarea curselor facute de catre clienti pentru a vizita statuia “Cumintenia Pamantului”, expusa la Muzeul BNR, initiativa avand rolul de a genera fonduri suplimentare pentru campania “Brancusi e al meu” menita sa rascumpere statuia detinuta de catre mostenitorii celebrului sculptor.
Cei de la UBER au fost recent implicanti intr-un scandal la Cluj, unde patru soferi au fost amendati cu 100.000 LEI si le-au fost retinute masinile de catre politie deoarece au efectuat curse de transport de persoane fara autorizatie, miscarea de astazi avand menirea de a pune compania intr-o lumina ceva mai buna.
Conform celor de la UBER, aceasta campanie de donatii se va desfasura pe perioada unei luni, adica pana la jumatatea lunii septembrie, guvernul Romaniei asumandu-si obligatia de a plati contravaloarea statuii “Cumintenia Pamantului” pana la data de 31 septembrie, aproximativ 10% din suma necesar fiind stransa din donatii.
Pentru ca UBER sa doneze bani in campania “Brancusi e al meu”, clientii trebuie sa :
- programează o vizita la Muzeul BNR până vineri, 16 septembrie. “Cumințenia Pamântului” poate fi vizitată de luni până vineri, între 10:00 și 18:00, cu programare prealabilă. Află mai multe despre condițiile de vizitare;
- Comandă o mașină în aplicația Uber și introdu ca destinație Muzeul BNR;
- echivalentul a 50% din valoarea fiecărei curse va ajunge în conturile Ministerului Culturii, pentru campania “Brâncuși e al meu”.
Desi UBER este o companie controversata in intreaga lume prin prisma faptului ca incearca sa ofere servicii similare celor de taximetrie, dar fara a se inregistra ca fiind o companie de taximetrie, aceasta initiativa merita laudata, iar daca doriti ca statua “Cumintenia Pamantului” sa ramana in Romania, atunci faceti si voi o donatie.