X

Apple: crez nou si noi denumiri pentru angajati

In cursul acestei zile compania Apple a organizat in cadrul propriilor magazine intalniri cu angajatii din fiecare locatie pentru a anunta multe schimbari. Zilele trecute v-am spus ca acum exista noi nume pentru magazinele Apple, cei din Cupertino renuntand la cuvantul Store din denumirea acestora, luand mult lume prin surprindere.

Intalnirile de astazi au fost anuntate inca de saptamana trecuta de catre cei de la Apple, iar angajatii au aflat acum o serie de schimbari pe care le pregateau de ceva vreme. Dupa cum va spuneam si in titlu, Apple a stabilit un nou crez pentru angajati si le recomanda acestora sa-l urmeze, a creat noi posturi pentru angajati, dar a stabilit si noi denumiri pentru pozitiile acestora.

Conform informatiilor oferite de catre angajati, iata ce sposturi noi a creat compania Apple pentru angajatii care lucreaza in magazinele Apple :

  • Pro: o noua pozitie pentru vanzari care este mai importanta decat cea Expert. Apple considera ca aceste persoane stiu cele mai multe informatii cu privire la produsele sale.
  • Creative Pro: o noua pozitie dedicata angajatilor care fac acum parte din pozitia Creative. Exact precum in cazul anterior, aceste persoane au deasemenea cele mai multe informatii cu privire la produsele Apple.
  • Expert tehnic: o pozitie noua creata  intre cele pentru specialist tehnic si geniu. In cazul acestor angajati vorbim despre persoane care vor putea efectua reparatii in afara service-urilor Apple, vor putea rezolva probleme software si vor putea diagnostica produse precum Apple Watch sau Apple TV, doar geniile avand pana acum capacitatea de a face acest lucru.

Separat de acestea, compania Apple a modificat si cateva dintre posturile actuale ale angajatilor sai :

  • Red Zone Specialist → Specialist
  • Family Room Specialist → Technical Specialist
  • Back-of-House Specialist → Operations Specialist
  • Business Specialist → Business Expert
  • Inventory Specialist → Operations Pro

Separat de crearea acestor noi pozitii pentru angajati, compania Apple a ales sa si redenumeasca anumite zone din interiorul magazinelor sale. In baza informatiilor oferite astazi, iata denumirile noilor zone:

  • Back-of-House devine Backstage – aceasta fiind camera in care este mentinut stocul si in care lucreaza persoanele care se ocupa de ele;
  • Red Zone devine Product Zone – aceasta fiind practic zona in care sunt expuse pudusele spre testare si in care se fac vanzarile.

In final va prezint si noul crez pe care compania Apple il recomanda pentru angajatii care lucreaza in magazinele Apple, acesta trebuind sa fie teoretic stiut de catre toti si respectat.

“ Enriching lives.

We are here to enrich lives.
To help dreamers become doers,
to help passion expand human potential,
to do the best work of our lives.

AT OUR BEST

We give more than we take.
From the planet,
to the person beside us.
We become a place to belong
where everyone is welcome.
Everyone.

We draw strength from our differences.
From background and perspective
to collaboration and debate.
We are open.

We redefine expectations.
First for ourselves, then for the world.
Because we’re a little crazy.
Because “good enough” isn’t.
Because what we do says who we are.

We find courage.
To try and to fail,
to learn and to grow,
to figure out what’s next,
to imagine the unimaginable,
to do it all over again tomorrow.

AT OUR CORE

We believe our soul is our people.
People who recognize themselves
in each other.
People who shine a spotlight
only to stand outside it.
People who work to leave this world better than they found it.
People who live to enrich lives.”

This post was last modified on aug. 21, 2016, 8:12 PM 20:12

Disqus Comments Loading...