Astazi v-am vorbit despre noutatile pe care Orange le-a prezentat pentru Romania, mai exact Orange Home si Orange Open, operatorul extinzand o varietate de servicii pe plan national. In preambulul acestui anunt, cei de la Orange au vorbit si despre initiativele pentru viitor, dar si despre baza de clienti pe care o au in momentul de fata.
Conform celor de la Orange, in momentul de fata peste 50% dintre abonatii sai au peste 10 ani in retea, rata de retentie fiind una extrem de mare pentru Romania. Ganditi-va ca exista persoane care de 10 ani folosesc doar serviciile celor de la Orange si cel mai probabil vor continua sa o faca in perioada urmatoare, avand in vedere ca ofertele sunt pe masura calitatii oferite.
Separat de aceasta loialitate foarte mare a clientilor, cei de la Orange sustin ca aproximativ 50% dintre casele din Romania au cel putin un serviciu Orange activ. Vorbim aici despre, conform estimarilor ANCOM, aproximativ 3.75 milioane de case din Romania care au un serviciu Orange activ in momentul de fata, dar probabil si altele ale competitorilor.
Practic, Orange a reusit sa creeze servicii care sa se muleze pe preferintele unui numar foarte mare de persoane, iar acum se bazeaza pe aceasta loialitate pentru a-si creste veniturile. Orange va avea o munca foarte dificila in lupta cu RDS & RDS pe piata internetului fix, sau a televiziunii fixe, Telekom fiind deasemenea puternic in acest segment, asa ca va fi interesant de vazut cum va evolua piata in anii urmatori.