Batalia dintre Apple Music si Spotify se incinge, compania suedeza anuntand ieri ca are nu mai putin de 40 de milioane abonati global, mai mult decat dublu fata de Apple Music. Saptamana trecuta compania Apple a anuntat ca are 17 milioane de abonati ai Apple Music la peste 15 luni dupa lansarea serviciului, cu mult mai putini decat Spotify.
In martie cei de la Spotify anuntasera ca au 30 de milioane de abonati ai serviciului de streaming audio, deci vorbim despre o crestere cu 30% a bazei de clienti in doar 6 luni. Apple anuntase in aprilie ca are 13 milioane de abonati ai Apple Music, deci vorbim despre o crestere de 4 milioane de abonati, in 6 luni, mai mica decat ce a Spotify.
Practic, Apple nu reuseste sa convinga la fel de multi oameni precum Spotify sa-i incerce serviciul de streaming audio, iar asta in ciuda “buzunoarelor groase” pe care le are pentru a il promova. Practic, Spotify creste mai repede decat Apple Music in momentul de fata, ambele servicii fiind disponibile atat pe platforma iOS, cat si pe platforma Android.
In iunie se aflase ca Spotify are 100 de milioane de utilizatori care-i folosesc serviciul de streaming audio, inclusiv versiunea gratuita cu reclame, deci vorbim despre o baza mare de utilizatori In cazul Apple Music nu se stie cat sunt activi in platforma, inclusiv cu cele 3 luni de gratuitate, asa ca e posibil ca Apple sa aiba un avantaj aici, desi are mai putini abonati.
This post was last modified on sept. 15, 2016, 3:51 PM 15:51