iPhone 7 – cum l-a ajutat presa sa aiba succes

Presa a ajutat iPhone 7 sa aiba succes prin modul in care a scazut asteptarile clientilor inaintea lansarii oficiale a noului smartphone.

iPhone 7 si iPhone 7 Plus sunt un real succes, iar acest lucru este confirmat de stocurile extrem de reduse de terminale la Apple, dar si de numarul mare de oameni adunati in fata magazinelor companiei. Primele date privind vanzarile sugereaza faptul ca terminalele s-au vandut mai bine decat iPhone 6S si iPhone 6S Plus, deci sunt departe de esecul anuntat.

Timp de luni si luni de zile tot internetui a vuit din cauza faptului ca iPhone 7 si iPhone 7 Plus nu vor reprezenta un upgrade majora fata de predecesoarele lor si vor fi un esec. Zvonurile au fost alimentate in mod constant de schite si carcase aparute din diverse colturi ale Asiei, informatii exclusive fiind publicate de catre foarte multe publicatii de incredere.

O parte dintre aceste informatii au venit de la Apple, cealalta parte de la partenerii sai, insa totul pare sa fi fost gandit intr-un asa mod incat sa reduca serios asteptarile cu privire la iPhone 7 si iPhone 7 Plus. Aceasta este teoria lui Jean-Louis Gassée, un fost manager al Apple, care spune ca americanii sunt datori presei pentru succesul iPhone 7 si iPhone 7 Plus.

Presa a jucat un rol extrem de important in succesul iPhone 7 si iPhone 7 Plus

Jean-Louis Gassée spune ca luni si luni de zvonuri si informatii care prezentau iPhone 7 si iPhone 7 Plus ca terminale fara noutati majore au scazut serios asteptarile clientilor cu privire la ele. Acest lucru este perfect adevarat si cred ca multi dintre voi ati avut exact acest sentiment inainte ca iPhone 7 si iPhone 7 Plus sa fie prezentate de catre Apple.

Cu acest sentiment in suflet, utilizatorii au vazut iPhone 7 si iPhone 7 Plus cu procesor quad-core, o noua culoare jet black sublima si o camera duala care deja uimeste. Aceste schimbari au determinat multi oameni sa faca un upgrade anul acesta si foarte multi au ramas impresionati de ceea ce au vazut in conferinta, tocmai pentru ca nu aveau asteptari mari.

Daca teoria lui Jean-Louis Gassée este adevarata, atunci fie vorbim despre un efect normal al leak-urilor pentru iPhone 7 si iPhone 7 Plus, fie despre o campanie sireata si maiestra executata de catre Apple. Indiferent de situatie, este clar ca presa a jucat un rol foarte important in succesul iPhone 7 si iPhone 7 Plus, fie voluntaru sau involuntar, insa efectul creat in mintile consumatorilor a fost real.

iphone 7 succes manipulare presa