Recent, startap-ul de sanatate BSX Technologies a debutat cu wearable-ul LVL, un dispozitiv util, care promite sa masoare hidratare in timp real.
Cele mai multe trackere de fitness de pe piata se bazeaza pe tehnlongia “phyotoplethysmography” (PPG) pentru a masura de zi cu zi, a semnelor vitale, ritmului cardiac si nivelul de oxigen din sange – practic, senzori mici, care emit lumina verde spre si prin straturile superioare ale pielii. Pentru ca sangele este de culoare rosie si absoarbe lumina verde, acestea sunt in masura sa masoare aproximativ curgerea prin vene.
Lvl, prin contrast, impacheteeaza un senzor cu infrarosu, care patrunde cu mult sub suprafata pielii – de pana la zece ori mai adanc in comparație cu un fel de senzori de lumina verde gasit in, sa zicem, noul Apple Watch sau Fitbit. Aceasta adancime permite LVL-ului sa captureze imagini spectroscopici de sange de la care se poate obtine procentul continutului de apa si a ritmului cardiac.
Lvl este un wearable cu full touchscreen color, butoane fizice, o antena Bluetooth, un accelerometru si o baterie care dureaza patru ore. Micutul display sta intr-o bandă de piele sau de silicon, care are o incuietoare simpla. Seamana foarte mult cu un Fitbit.
Lvl se sincronizeaza la o aplicatie companion pe telefon, cu algoritmi care “invata” obiceiurile de-a lungul timpului. Pe masura ce memoreaza obiceiurile utilizatorului, lvl se va recalibra in mod corespunzator. Ar putea instrui utilizatorul sa bea sase cani de apa, inainte de un antrenament, si este si foarte intuitiv, de asemenea. Iti poate spune, de exemplu, cat de bine ati jucat fotbal,basket, etc., in functie de cat de multa apa ai consumat.
The goal isn’t just to expose data points like hydration level and heart rate, Freckleton said, but to extract actionable insights from it. “Hydration alone is an interesting metric, but more interesting is how it’s affecting you on a daily basis.” In that sense, LVL’s real value is its perspicacity.
Lvl a lansat recent pe Kickstarter o campanie pentru 200 $.
This post was last modified on sept. 26, 2016, 1:28 PM 13:28