Saptamana trecuta Samsung a spus ca 90% dintre clientii americani care au returnat terminalele Galaxy Note 7 cu baterii defecte au ales o unitate inocuitoare sau un alte smartphone Samsung. Doar 10% dintre aceste persoane ar fi ales sa primeasca banii inapoi pentru dispozitive, cifrele punand compania coreeana intr-o situatie foarte buna in fata americanilor.
Un studiu realizat zilele trecute in SUA prezinta totusi o alta poveste, acesta afirmand ca in realitate doar 39% dintre fostii posesori de Galaxy Note 7 ar accepta o unitate inlocuitoare, sau alt terminal Samsung. Din restul procentelor ramase, 26% ar alege sa cumpere un iPhone al companiei Apple, iar 35% ar dori sa primeasca inapoi banii platiti pe terminale.
Procentul celor care ar dori banii inapoi sau ar fi dispusi sa treaca la iPhone este cu mult mai mare decat cel anuntat de catre compania Samsung, lucru destul de ingrijorator pentru coreeni. Daca acest studiu reprezinta adevarul, atunci vorbim despre o problema majora pentru Samsung si despre posibile minciuni spuse de catre companie in comunicatul oficial.
Totusi, chiar daca studiul nu ar releva adevarul in proportie de 100%, atunci trebuie luat in calcul si faptul ca Galaxy Note 7 continua sa aiba probleme inclusiv cu bateriile noi. Daca aceste incidente vor continua, atunci Samsung nu va mai putea convinge pe cineva sa-i mai cumpere terminalele si s-ar dovedi ca ea s-a mintit atunci cand s-a spus ca problemele au fost rezolvate.
“More than a third of those surveyed who own the phone, 1 million of which were recalled last week because of igniting batteries, say they will opt for a refund rather than a replacement model. About 35% said they would seek a refund, while 26% said they will buy an iPhone from Apple. Another 21% said they would opt for a different Samsung phone. Most telling, only 18%, or less than one in five, said they would stick with the Note 7.”