La doar cateva zile dupa ce primele Galaxy Note 7 cu baterii noi au inceput sa ajunga la clienti, acestia au inceput sa se plangape retelele de socializare din cauza faptului ca ele sunt defecte. Mai exact, acestea s-ar supraincalzi in timpul incarcarii, iar in unele cazuri s-ar descarca in timp ce se incarca, situatie complet nedorita de catre oricare dintre clienti.
Samsung a spus ca noile modele ale Galaxy Note 7 pot fi folosite fara frica de catre clienti, insa se pare ca nici noile baterii implementate nu sunt chiar atat de bune. Multiple raporturi de acest gen au fost facute deja companiei Samsung, asa ca acum coreenii investigheaza problema pentru a descoperi care este sursa sa.
Pana acum utilizatori din SUA si Coreea de Sud au raportat aceste probleme, deci ele par sa fie reale si nu par sa fie limitate doar la tara natala a Samsung, asa cum se credea initial. In aceasta idee, exista posibilitatea ca Samsung sa fi reparat gresit defectul din Galaxy Note 7, recunoscand ca una dintre unitatile inlocuite are probleme, inlocuind-o din nou.
Desi deocamdata se pare ca nu vorbim despre un pericol pentru sanatatea utilizatorilor, sau integritatea bunurilor lor, am putea vorbi despre incompetenta Samsung. Mai exact, incompetenta de a rezolva o problema care a pus vietile multor oameni in pericol, iar asta va afecta si mai serios imaginea companiei, dupa intregul scandal de luna aceasta.
“Samsung Electronics Co., grappling with a massive recall of its premium Galaxy Note 7 smartphone, said it is looking into consumer complaints in the U.S. and its home market that some of its replacement phones are overheating. In several cases reported in the U.S. and in South Korea, consumers who received a replacement smartphone said that the new device was too hot to place next to the ear during a phone call.”