X

iPhone 6 aduce un nou proces companiei Apple

Problema ecranului iPhone 6, cea din cauza careia acesta trebuie schimbat in totalitate, a adus companiei Apple un nou proces, acesta fiind intentat companiei americane in canada. Acolo un grup de clienti suparati din cauza defectului din fabrica al ecranului iPhone 6 si iPhone 6 Plus au initiat un proces colectiv pentru cere despagubiri de la compania Apple.

Cunoscuta sub denumirea touch disease, aceasta problema a ecranelor iPhone 6 si iPhone 6 Plus are la baza un defect de fabricatie al terminalelor, Apple refuzand sa le inlocuiasca gratuit. In cererea de chemare in judecata, reclamantii sustin ca Apple a vandut in mod constient terminalele cu probleme si ca pentru a le rezolva cere 300 de dolari per unitate in vederea inlocuirii sale.

Clientii care au intampinat probleme sustin ca din cauza faptului ca ecranul nu mai functioneaza, ei nu pot raspunde la apelurile telefonice si ca nu mai pot scrie mesaje. Angajatii Apple refuza sa inlocuiasca gratuit terminalele daca ele au depasit perioada de garantie de 1 an, problema aparand dupa aproximativ 1 an si jumatate de folosire.

iPhone 6 Touch Disease aduce un nou proces companiei Apple

Apple stie despre problema touch disease

a iPhone 6 si iPhone 6 Plus de acum mai bine de 1 an, insa refuza sa o recunoasca in mod public in vreun fel sau altul. Nici macar intern cei de la Apple nu recunosc problema, desi angajatii sai sunt familiarizati cu ea, foarte multi clienti aducand terminale la reparat zilnic in Apple Store, ei trebuind sa plateasca reparatiile.

Iata ce au avut de declarat unii clienti suparati : “Pierzi apeluri, nu poti scrie mesaje, este un produs foarte prost. Este al naibii de frustrat, pentru ca pierzi apeluri telefonice de la copii, si am trei copii, dar il folosesc si pentru munca.”

Aceasta problema de fabricatie a iPhone 6 si iPhone 6 Plus demonstreaza faptul ca Apple nu are vreun pic de dorinta de a-si tine clientii fericiti. Chiar daca problema afecteaza un numar foarte mare de terminale, asa cum este in realitate, Apple ar fi trebuit sa acopere reparatiile in mod gratuit, dar nu o face si nu o va face, iar in proces nimeni nu va putea dovedi ca ea stia despre problema cand a pus terminalele in vanzare.

 

This post was last modified on oct. 2, 2016, 6:05 PM 18:05

Disqus Comments Loading...