In articolul de zilele trecute in care va vorbeam despre extinderea acoperirii 4G la Orange, unii dintre voi ati raportat faptul ca exista probleme cu apelurile 4G. Cei de la Orange au lansat functia apel 4G in primavara acestui an pentru smartphone-urile compatibile si desigur ca toate terminalele iPhone lansate in ultimii 2 ani se pot bucura de functie.
Folosesc functia apel 4G pe Orange inca din momentul in care a fost lansata oficial si pana in momentul de fata nu pot spune ca am intampinat probleme deosebite cu ea. Apelurile se initiaza mult mai repede decat in cazul 3G, calitatea convorbirii pare sa fie mai buna, insa totul depinde de puterea semnalului din zona voastra si de telefonul interlocutorului.
In cele cateva luni de utilizare ale functiei apel 4G nu pot decat sa ma declar pe deplin multumit de ea, fara sa fiu afectat de catre problemele descrise de catre voi. Voi v-ati plans de faptul ca apelurile 4G se intrerup in timpul convorbirilor, ca nu auziti persoanele cand incepe convorbirea, sau ca sunetul audio se intrerupe in timpul convorbirii.
Probleme cu apelurile 4G la Orange
Probleme de acest gen exista indiferent ce fel de conexiune GSM aveti in timpul initierii unui apel telefonic de pe un telefon mobil, deci frecventa cu care se intampla ele este de fapt marea problema. AM avut probleme de acest gen si pe 3G si pe 4G, insa frecventa pe 4G nu este nici pe departe la fel de mare precum cea din cazul 3G-ului.
Mai mult decat atat, am vazut putine persoane care sa se planga din cauza faptului ca nu pot face apeluri 4G cu o experienta buna, deci teoretic majoritatea oamenilor sunt multumiti. Totusi, pentru ca exista unele persoane nemultumite, sunt curios care este experienta voastra cu apelurile 4G ale Orange in ultimele luni.
Daca veti probleme, v-as ruga sa mentionati si zona in care locuiti.
This post was last modified on oct. 13, 2016, 9:39 AM 09:39