X

Tinerii iubesc iPhone, ignora Android

Un studiu realizat recent in SUA dezvaluie faptul ca tinerii continua sa iubeasca terminalele iPhone si sa il prefere in fata smartphone-urilor care ruleaza sistemul de operare Android. Studiul a fost realizat pe 10.000 de tineri din SUA in cursul saptamanilor trecute, iar 79% dintre ei spun ca urmatorul smartphone pe care intentioneaza sa il cumpere va fi iPhone.

Procentul este mai mare decat cel de 75% inregistrat in cursul lunii aprilie in SUA, semn ca tinerii sunt tot mai interesati de terminalele iPhone vandute de catre Apple. Tot pe un trend pozitiv se afla si numarul celor care detin un iPhone, procentul acestora crescand de la 69% in aprilie la 74% in momentul de fata, diferenta procentuala fiind aceeasi precum in cazul intentiei de achizitie.

Avand in vedere ca 74% detin un iPhone acum, din restul de 26% putem trage concluzia ca vorbim despre terminale Android si cele cu alte sisteme de operare. Diferenta intre iPhone si Android este imensa in momentul de fata si probabil va creste in lunile urmatoare, multumita popularitatii iPhone 7 si iPhone 7 Plus in SUA.

Tinerii iubesc iPhone, ignora Android

Apple a avut intotdeauna priza la tinerii americani cu smartphone-urile sale, iar in 2016 lucrurile nu par sa se schimbe pentru gigantul american. iPhone este la moda in SUA printre tinerii americani, iar cei de la Apple stiu cum sa il tina mereu in atentia lor prin functiile pe care le implementeaza pentru acestia in fiecare iteratie noua.

Separat de datele privind preferintele in ceea ce priveste smartphone-urile, studiul spune ca Snapchat este cea mai populara aplicatie in randul tinerilor. In urma sa se afla Instagram si Twitter, iar cei de la Facebook ocupa abia pozitia a patra, iar asta cu siguranta nu le convinge, motiv pentru care tot incearca sa copieze Snapchat.

Tinerii iubesc iPhone, prefera Snapchat, deci acestea sunt reperele pentru cei care incearca sa atraga atentia tinerilor americani.

This post was last modified on oct. 15, 2016, 9:53 AM 09:53

Disqus Comments Loading...