Vanzarile Apple Watch au scazut in T3 2016 cu 70% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cota de piata a Apple in segmentul smartwatch scazand la aproape jumatate. Puteti vedea mai jos estimarile celor de la IDC privind vanzarile Apple Watch in lumea intreaga, iar pentru cei din Cupertino previziunile sunt extrem de sumbre.
In T3 2015 compania Apple a vandut 3.9 milioane de Apple Watch-uri, conform estimarilor analistilor de la IDC, aceasta cifra scazand la 1.1 milioane de unitati in T3 2016. Practic 2.8 milioane de unitati s-au evaporat in timp ce lumea astepta lansarea Apple Watch 2 si vanzarile ar putea ramane la un nivel scazut inclusiv in perioada urmatoare.
De necazul celor de la Apple au profitat competitorii, cei de la Garmin crescandu-si vanzarile de smartwatch-uri cu 500.000 de unitati intr-un singur an de zile. Garmin este si singurul, producator de smartwatch-uri care a inregistrat o crestere semnificativ aa vanzarilor, Samsung pastrandu-si vanzarile, in timp ce Lenovo si pebble au inregistrat doar scaderi.
Vanzarile totale de smartwatch-uri au scazut de la 5.6 milioane de unitati in T3 2015 la 2.7 milioane de unitati in T3 2016, adica aproape la fel de mult precum a pierdut Apple. In ultimul an interesul oamenilor vis-a-vis de smartwatch-uri a scazut dramatic si poate ca acest lucru era de asteptat, insa Apple a fost cel mai sever afectata.
This post was last modified on oct. 24, 2016, 6:14 PM 18:14