Motorola incearca sa redevina relevanta pe piata smartphone, asa ca singura metoda prin care s-a gandit ca ar putea atrage atentia oamenilor este a ataca Apple. Intr-o reclama publicata recent, compania Motorola a ironizat toate iPhone-urile lansate in ultimii 9 ani de catre compania Apple, afirmand ca din 2007 nu a mai existat inovatie in lumea smartphone.
Desigur ca Motorola s-a acuzat singura ca a nu a mai lansat vreun smartphone inovator in aceasta perioada, insa compania sustine ca MotoZ este smartphone-ul care schimba situatia. Vorbim despre un smartphone modular care vine cu MotoMods, o serie de accesorii care permit atasarea unei camere, a unui proiector, a unei baterii si a altor lucruri utile.
In ciuda atacului tipic al unei companii care nu se poate face remarcata cu produse bune, adevarul este ca din 2007 incoace nu a mai existat un produs revolutionar, precum iPhone 2G. Apple si-a actualizat anual linia iPhone suficient cat sa ramana in atentia oamenilor, dar nu a mai implementat inovatii de o scara atat de mare si probabil nici nu o mai poate face.