Un client Apple a fost confundat cu Saddam Hussein

Un client Apple din Marea Britanie a avut parte de o experienta extrem de neplacuta cu Apple si angajatii acesteia in momentul in care el a incercat sa returneze un iPhone. Sharakat Hussain, un barbat de 26 de ani din Marea Britanie, a cumparat un iPhone acum cateva saptamani pentru sora sa, insa acesta l-a refuzat, iar el a incercat sa-l returneze pentru a-si primi banii inapoi.

Avand in vedere ca suma de 800 de lire era prea mare pentru ca Apple sa o returneze pe loc, angajatii i-au cerut un cont bancar in care sa ii fie returnata suma. Asteptand cateva saptamani fara a primi banii, barbatul a contactat Apple pentru a afla ce se intampla si de ce nu i-a fost virata inca suma platita deja pe respectivul terminal iPhone.

In acel moment el a primit un email in care i se cerea sa confirme ca nu este de fapt Saddam Hussein, celebrul dictator irakian care a fost executat cu aproape 10 ani in urma. Se pare ca un angajat al companiei Apple a introdus gresit datele britanicului in sistem si l-ar fi gasit pe o lista cu persoane carora nu trebuie sa le fie vandute produse.

Asa, barbatul a fost obligat de catre angajatii companiei sa confirme ca la varsta sa de 26 de ani nu este de fapt un fost despot irakian executat de catre Tribunalul Penal International. Intreaga situatie este demna de tot rasul si demonstreaza cata dezorganizare poate exista uneori in cadrul companiei Apple, lucru de asteptat oricand.

“I thought the email was spam and was stunned to learn it was real. I was furious being linked to Saddam.”

client-apple-saddam-hussein