Din lumea bugurilor pentru produsele Apple am astazi pentru voi pvestea unor Apple 2G si 3G care inceteaza sa mai afiseze canale din senin, fara vreun avertisment. Vedeti in imaginea de mai jos ca aceste modele de televizoare afiseaza doar muzica, aplicatia de setari si calculatoarel de la care poate fi preluat continut multimedia, dar nimic altceva.
Practic, toate canelele pe care Apple TV 2G si 3G le afisau pentru utilizatori au disparut din senin fara vreo explicatie clara venita din partea Apple. Problema nu este una noua, ci destul de veche, insa in ultimele zile ea afecteaza un numar tot mai mare de utilizatori ai acestui tip de produse dezvoltate de catre compania Apple si vandute la nivel global.
Pentru unele persoane, schimbarea regiunii Apple ID-ului ofera o rezolvare temporara, in timp ce pentru altele schimbarea DNS-ului este o solutie de moment. In ambele cazuri problemele revin dupa o perioada scurta de timp, iar apoi solutia nu mai functioneaza si utilizatorii trebuie sa astepte ca Apple sa rezolve problema.
Nu toti utilizatorii Apple TV 2G si 3G sunt afectati de aceasta problema, insa din pacate cei care sunt, nu au o solutie pentru a readuce lucrurile la normal. Compania Apple este constienta de aceasta problema si angajatii sai sustin ca o rezolvare este in lucru, totul parand a avea legatura cu serverele celor din Cupertino.
“All I see is a computer and settings option. In the settings option I have access to everything except the main menu setting. There’s absolutely nothing in there as an option. I’ve restarted my Apple TV as well as my AirPort Extreme. I’ve reset the Apple TV and I inserted all the info back in like my iCloud acct etc. it obviously is logging onto the Internet since I was able to connect my iCloud account. One other strange thing is that my iTunes won’t recognize the Apple TV when I plug it in directly to my Mac mini via a USB cable. It just doesn’t show up. What the heck happened? Apple do you have an explanation for this one?”