Aplicatia Apple Support a fost lansata in Olanda

Apple a lansat aplicatia Apple Support in Olanda pentru clientii care au probleme cu produsele cumparate in trecut.

Anuntata ca fiind in proces de dezvoltare de ceva vreme, aplicatia Apple Support a fost lansata de catre compania Apple in Olanda in cursul zilelor trecute. Vorbim despre o aplicatie care, asa cum ii spune numele, le permite utilizatorilor sa ceara ajutorul companiei Apple in cazul in care au probleme cu produsele cumparate de la ea.

In imaginea de mai jos puteti vedea cum arata interfata acestei aplicatii Apple Support, ea permitand identificarea produsului achizitionat de la compania Apple si prezentarea problemelor. Dupa listarea problemelor, clientii pot alege un magazin pe care sa il viziteze pentru a le fi rezolvata problema, sau pentru ca produsul sa fie lasat la reparatie pe baza garantiei.

Interfata aplicatiei este similara cu cea a website-ului prin care clientii Apple pot cere ajutor in vederea rezolvarii problemelor pe care le au produsele. Apple a gandit aplicatia pentru a fi familiara si usor de utilizat de catre utilizatori, astfel ca acestia vor sti cum sa o foloseasca atunci cand au nevoie de ajutorul companiei Apple.

Desi aplicatia este foarte utila, Apple probabil o testeaza deocamdata in Olanda inainte de a decide sa o lanseze si in alte tari in care are magazine disponibile.

“Need help? Apple Support app is your personalized guide to the best options from Apple. Find answers with articles tailored to your products and questions. Call, chat or email with an expert right away, or schedule a callback when it’s convenient. Get a repair at an Apple Store or a nearby Apple Authorized Service Provider. Apple Support is here to help.”

apple-support-ios-10-2