Pentru ca umilinta este cea mai buna cale pentru o companie de a recastiga increderea consumatorilor, cei de la Samsung au inceput sa-si ceara scuze pentru Galaxy Note 7. Coreenii au cumparat spatiu ublicitar in ziarele americane pentru a publica o scrisoare de 2 pagini prin care explica problemele Galaxy Note 7 si isi cer scuze pentru neplacerile create clientilor.
Scrisoarea este semnata de catre presedintele Samsung SUA, cel care acum cateva saptamani facea un clip video in care isi cerea scuze pentru aceleasi probleme. Atunci el mintea americanii spunandu-le ca terminalele Galaxy Note 7 inlocuitoare ale Samsung nu prezinta un risc pentru clientii americani.
Acum Samsung probabil minte din nou si desigur ca nu a spus in vreun moment ca a oferit terminale inlocuitoare fara sa stie care este cauza problemei. Cata lume va mai crede in Samsung dupa atat de multe minciuni, este greu de spus, insa coreenii sunt datori sa incerce sa convinga lumea ca produsele lor sunt sigure, desi…
Inainte sa inchei, trebuie mentionate si cele 34 de tipuri de masini de spalat rechemate de catre Samsung din cauza problemelor de siguranta, numarul acestora fiind de aproximativ 2.8 milioane de unitati.
Full-page apology ads are the future of print media: pic.twitter.com/fBAZ9uXFmD
— Rurik Bradbury (@RurikBradbury) November 7, 2016