Anuntata deja de ceva vreme, marea schimbare pentru Facebook Messenger este aproape pregatita pentru lansare, iar aplicatia urmand a le permite companiilor sa afiseze reclame utilizatorilor. Vorbim aici despre afisarea directa de mesaje in interfata de chat a utilizatorilor, robotii virtuali ai companiilor urmand a permite asta.
Conform unuia dintre vicepresedintii Facebook, aceste reclame urmeaza sa fie afisate initial in News Feed-ul aplicatiei Facebook chiar de saptamana aceasta. Dupa ce utilizatorul intra in contact cu respectiva companie, ea ii va putea trimite reclame oricand doreste, chiar direct in interfata de chat, lucru imposibil in prezent.
Desi vorbim despre o schimbare majora pregatita de catre Facebook, compania americana intentioneaza totusi sa protejeze utilizatorii impotriva spam-ului. Mai exact, in cazul in care utilizatorii nu mai doresc sa primeasca mesaje publicitare de la vreo companie, ei au posibilitatea de a bloca afisarea acestora oricand doresc, direct din interfata de chat.
Aceasta schimbare a celor de la Facebook va genera cu siguranta foarte multe critici din partea utilizatorilor globali, insa nimeni nu o poate opri, ea fiind anuntata de foarte multa vreme. Acestea fiind spuse, de acum vom vedea si mai multe reclame afisate in Facebook, insa acest lucru era de asteptat, zvonuri privind aceasta schimbare fiind anuntate de ceva vreme.
“Such perks might sound appealing, but the main reassurance to privacy-loving Facebook users is that no company can get in touch with them if they haven’t already started a conversation with the company themselves. This, according to Marcus, helps to “preserve the integrity of the platform.”
This post was last modified on nov. 9, 2016, 7:59 AM 07:59