In ciuda tuturor problemelor Galaxy Note 7, clientii Samsung din SUA raman totusi loiali brand-ului, lucru pe care multi analisti il anticipau inca din cursul anului trecut. Conform acestui studiu, 91% dintre cei care detin un smartphone Samsung ar cumpara un alt terminal de la compania coreeana in ciuda tuturor problemelor avute in septembrie.
Dintre toti utilizatorii smartphone care stiau despre problemele bateriilor explozive, 27% spun ca ar mai cumpara un smartphone Samsung in viitor. In ceea ceii priveste pe cei care nu stiau despre aceste probleme, 25% ar mai cumpara in produs Samsung in viitor, deci lucrurile arata destul de bine pentru compania coreeana.
In ceea ce priveste utilizatorii iPhone, cateva mii participand deasemenea la studiu, 92% ar mai cumpara un viitor un alt smartphone Apple. Compania Apple este recunoscuta ca avand clienti extrem de loiali, insa iata ca acelasi lucru poate fi spus inclusiv despre compania Samsung, cel putin in SUA si in ciuda tuturor problemelor.
Clientii Samsung raman loiali brand-ului in ciuda problemelor Galaxy Note 7
S-a spus ca toate aceste probleme cu bateriile Galaxy Note 7 care explodeaza in timpul folosirii vor afecta foarte serios imaginea Samsung, insa iata ca acest lucru nu s-a intamplat. In SUA, americanii sunt in continuare dispusi sa cumpere bombe
“Among those aware of the recall, 27 percent would first consider a Samsung smartphone if they were to shop for a phone, the poll showed. Among those who did not know about the recall, 25 percent would look first at a Samsung device. The poll found that Samsung’s customers were fiercely loyal to their brand. Some 91 percent of current Samsung users would likely purchase another Samsung smartphone, and 92 percent of current users would probably buy another Samsung product in general.”
Ca sa fiu sincer, daca smartphone-uri care explodeaza, sau masini de spalat care pot mutila oameni, nu conving clientii Samsung sa nu mai cumpere produsele companiei, atunci probabil nimic nu o va face.
This post was last modified on nov. 21, 2016, 1:20 PM 13:20