Continuand o traditie veche de un deceniu, compania Apple a relansat astazi campania de sustinere a luptei impotriva HIV/SIDA. Mai exact, cei din Cupertino vor colora toate logo-urile din magazinele proprii in culoarea rosie si vor incepe sa vanda o serie de produse noi care au culoare rosie, o parte din incasarile lor urmand a fi donate cater un ONG.
20 dintre cele mai populare jocuri ale AppStore intra in aceasta campanie cu in-app purchase-uri dedicate campaniei RED. Organizatia Global Fund va beneficia de sumele de bani stranse de catre aceasta campanie, Apple donand pana acum, pentru diverse ONG-uri, peste 350 de milioane de dolari pentru lupta impotriva HIV/SIDA.
Cele 20 de jocuri participante la campania RED a companiei Apple sunt : Angry Birds 2, Angry Birds POP!, Best Fiends, Best Fiends Forever, Boom Beach, Candy Crush Jelly Saga, Clash of Clans, Clash Royale, CSR2, Episode, Farm Heroes Saga, FarmVille: Tropic Escape, FIFA Mobile, Hay Day, MARVEL Contest of Champions, PewDiePie’s Tuber Simulator, Plants vs. Zombies Heroes, SimCity BuildIt, War Dragons si YAHTZEE With Buddies.
In ceea ce priveste produsele fizice din campania RED, carcasa cu baterie externa pentru iPhone 7 sau iPhone SE, castile Beats Solo 3 Wireless On-Ear si boxa portabila Beats Pill+ sunt disponibile incepand de astazi pentru achizitie atat din magazinul online al companiei Apple, cat si din magazinele fizice.
Peste 400 de magazine Apple vor avea logo-uri rosii incepand dea stazi, iar Apple va dona cate 1 dolar pentru fiecare achizitie facuta prin Apple Pay in magazinele sale, pana la un maxim de 1 milion de dolari. Apple are deasemenea muzica, filme si show-uri tv la reducere in momentul de fata, cei din Cupertino fiind mari sustinatori ai cauzei.