Super Mario Run genereaza trafic mare de internet pentru unii utilizatori de iPhone, iPad si iPod Touch, acestia incepand sa se planga pe internet in legatura cu problema. Conform celor care au testat Super Mario Run de ieri si pana astazi, o ora de joc poate consuma intre 40 Mb si 75 de MB de trafic de date pentru utilizatori.
Daca va place Super Mario Run si va jucati mult, atunci in 10 ore puteti consuma chiar si pana la 750 MB de trafic de date, iar asta va poate lasa fara trafic de internet in abonament, extrem de rapid. Vorbim aici despre o problema care are la baza faptul ca nivelurile din Super Mario Run trebuie descarcate in terminale dupa instalarea jocului de catre utilizatori.
Separat, sistemul de protectie al Super Mario Run tine mai mereu o conexiune deschisa intre terminalul utilizatorului si serverele Nintendo pentru a impiedica falsificarea in-app purchase-urilor. In aceasta idee, lumea se plange ca are consum mare de trafic de internet dupa instalarea Super Mario Run, insa oare la ce se putea astepta dupa anuntul Nintendo ?
Pokemon Go consuma aproximativ 30 MB de trafic de internet pe ora de joc, deci Super Mario Run poate consuma pana la de 2 ori mai mult trafic in folosirea sa. Totul variaza de la un utilizator la altul si de numarul de niveluri descarcate pentru fiecare sesiune de joc, dar mai putin de 40 MB pe ora este destul de greu sau imposibil de obtinut.
Acestea fiind spuse, daca jucati Super Mario Run, trebuie sa stiti la ce sa va asteptati si cat trafic de internet veti consuma.
“The game is chatty. Nintendo’s doing a lot of fat-packet data shuffling back-and-forth to its own back-end, and if a packet fails, it’ll keep trying for a bit until it gives up and errors out. This is all data use.”