Super Mario Run a fost lansat la jumatatea lunii decembrie de catre compania Nintendo si a generat deja zeci de milioane de descarcari prin intermediul AppStore. Desi compania Nintendo nu a dezvaluit pana in prezent incasarile generate de catre jocul care a fost in atentia lumii intregi timp de cateva saptamani, acum aflam ca incasarile nu ar fi chiar atat de mari.
Mai exact, o agentie specializata pe analizarea evolutiei aplicatiilor din AppStore, sustine ca doar 3% dintre cei care au descarcat Super Mario Run au si cumparat toate nivelele cu 10 dolari. Avand in vedere aceasta estimare, s-ar parea ca Super Mario Run ar fi generat numai 30 de milioane de dolari in incasari din 90 de milioane de descarcari in luna decembrie.
Daca informatia este adevarata, atunci procentul de jucatori care au si cumparat nivelurile este foarte mic, dar totusi mai mare decat cel de 2% inregistrat pentru jocul Candy Crush. Informatiile vin si dupa ce Super Mario Run a scazut in topurile aplicatiilor care genereaza cei mai multi bani prin AppStore, asa ca datele ar putea fi complet adevarate.
Super Mario Run a fost intens promovat de catre compania Apple, separat de catre Nintendo, iar banii generat de catre joc pana acum denota faptul ca el nu este chiar atat de interesant. Daca nici macar cu ajutorul Apple cei de la Nintendo nu au reusit sa convinga mai multa lume sa le cumpere nivelele create pentru Super Mario Run, atunci pe viitor vanzarile vor tot scadea.
“Newzoo estimates that Super Mario Run has generated more than $30 million in gross revenue, which suggests about 3 million players have bought the full game. That is a little over 3% of the estimated 90 million downloads of the game.”