Apple Music va deveni o adevarata experienta culturala, conform unui dintre oamenii care au stat la bazele crearii serviciului folosit de catre 20 de milioane de abonati. Vorbim despre Jimmy Iovine, co-fondator al companiei Beats, si un cunoscut om in lumea muzicii, el lucrand inca din 2015 la dezvoltarea Apple Music pentru compania Apple.
Conform lui Iovine, principalul obiectiv al companiei Apple este de a convinge oamenii sa aleaga Apple Music in detrimentul unor servicii competitoare, precum Sporify sau Pandora. Totusi, managerii Apple sunt de parere ca a oferi doar acces la muzica nu este suficient pentru a atrage clienti catre serviciu, asa ca se orienteaza acum spre continut TV si nu numai.
Pentru Apple, experienta culturala completa inseamna a oferi atat continut audio, cat si continut video pentru clientii care folosesc Apple Music. In aceasta idee, Apple se va orienta catre show-uri populare, sau idei interesante, si fie va cumpara proiecte aflate in derulare, fie va investi in dezvoltarea altora, bazatepe continut original.
Pana acum, se pare ca primul serial produs cu investitiile Apple va fi Vital Signs, o productie care il are in centru pe celebrul Dr. Dre, o parte din viata sa fiind prezentata in el. Separat Apple mai are doua proiecte in derulare, insa cu siguranta va investi si in altele pentru a putea oferi cat mai mult continut multumedia important pentru clienti.
“At Apple Music, what we’re trying to create is an entire cultural, pop cultural experience, and that happens to include audio and video. If South Park walks into my office, I am not going to say you’re not musicians, you know? We’re going to do whatever hits popular culture smack on the nose. We’re going to try.”
This post was last modified on ian. 16, 2017, 3:33 PM 15:33