Facebook Messenger, una dintre cele mai folosite aplicatii de mesagerie text de pe planeta, incepe sa afiseze reclame pentru unii utilizatori globali. Compania Facebook a anuntat ca incepand de astazi deruleaza un test cu anumiti utilizatori, acesta avand rolul de a determina daca afisarea permanenta de reclame in Facebook Messenger este oportuna si ar putea afecta utilizarea aplicatiei.
Australia si Thailanda sunt primele tari in care utilizatorii vor vedea reclame in Facebook Messenger, noua functie fiind dedicata companiilor locale. Conform celor de la Facebook reclamele din Facebook Messenger vor fi afisate in pagina principala de conversatii, sub cea mai recenta conversatie cu un brand local.
Noile reclame ale Facebook Messenger vor fi marcate corespunzator si vor fi integrate intr-un slider care ne va permite sa glisam din stanga spre dreapta pentru a le vedea pe toate afisate. Aceste reclame ale Facebook Messenger ne pot directiona spre website-urile companiilor, sau diverse oferte pe care acestea le au in derulare, totul direct din aplicatie.
Facebook Messenger afiseaza reclame in aplicatie
Aceste noi reclame pentru Facebook Messenger au menirea si de a convinge utilizatorii sa interactioneze mai des cu o anumita companie, lucru care nu se intampla pana acum. Partea buna a acestui sistem este ca reclamele din Facebook Messenger nu vor fi afisate decat daca utilizatorii au interactionat vreodata cu compania care afiseaza reclamele.
Aceasta limitare are menirea de a nu enerva utilizatorii Facebook Messenger pentru inceput, insa ea nu va fi acolo pentru foarte mult timp. Cand Facebook va realiza ca reclamele din Facebook Messenger incep sa scoata bani seriosi, toata lumea le va vedea fara restrictii, iar asta va afecta negativ experienta pe care lumea o are cu platforma.
“This week we are launching a very small test in Australia and Thailand that gives businesses the opportunity to place ads on the Messenger home screen. This means that a business is able to place an ad in an area of Messenger below your recent conversations. No one will see an ad in a conversation without clicking on an ad experience on the Messenger home screen or starting a conversation with a brand – these test ads won’t originate in your conversations.”
Cei de la Facebook spun ca reclamele din Facebook Messenger vor ajuta companiile sa creasca satisfactia in randul consumatorilor, dar si notorietatea brand-ului. Desigur ca totul suna bine in teorie, insa stim cu actioneaza Facebook si reclamele din Facebook Messenger se vor extinde chiar si la companii cu care utilizatorii nu au interactionat.
This post was last modified on ian. 26, 2017, 7:47 AM 07:47