Facebook este in plin proces de dezvoltare a unei aplicatii care va aduce mai mult continut video pe televizoarele din intreaga lume, conform unor informatii aparute astazi. Cei de la Facebook fac o aplicatie speciala care va fi disponibila pentru produse precum Apple TV, toate acestea urmand a afisa mai mult continut video din Facebook, fara a folosi o aplicatie care sa ofere acces la intreaga platforma.
Facebook promoveaza de ceva timp continutul video pentru utilizatorii care acceseaza reteaua de socializare in mod constant, iar aceasta aplicatie va creste cu siguranta consumul de continut video. Deocamdata nu se stie cum va arata aceasta aplicatie a celor de la Facebook, insa este clar ca ea va prelua continut video din News Feed, si ca ar putea avea un meniu special pentru descoperirea de continut alternativ din retea.
Cei de la Facebook au avut intentia de a crea o aplicatie de acest gen inca de acum cativa ani, insa abia in vara au initiat procedura pentru dezvoltarea sa, ea fiind in proces de creatie de peste 6 luni. Desi aplicatia va afisa doar continut video, nu si altceva din Facebook, ea va avea totusi reclame integrate, care vor fi afisate peste clipurile video.
Facebook a anuntat acum cateva saptamani ca intentioneaza sa afiseze reclame peste clipurile video redate utilizatorilor platformelor desktop si mobile, insa acum totul ajunge si pe televizoare. In ce fel vor strica reclamele experienta de a vizualiza continut video, ramane de vazut, insa este clar ca Facebook vrea sa ne convinga sa vedem mai mult continut video.
“The social network is developing an app for television set-top boxes, hoping to tap more ad dollars. Facebook is developing a video-centric app for television set-top boxes, including Apple Inc.’s Apple TV, people familiar with the matter said, giving it a home for video content—as well as a new vehicle for video advertising.”
This post was last modified on feb. 1, 2017, 9:26 AM 09:26