Apple este laudata ca avand cel mai bun suport tehnic pentru produsele vandute clientilor, conform unui studiu publicat in cursul zilei de astazi. Vorbim aici despre calculatoarele si laptop-urile vandute de catre compania Apple pentru utilizatori, cei din Cupertino fiind laudati pentru grija si atentia pe care o acorda pentru rezolvarea problemelor clientilor.
Puteti vedea mai jos rezultatele acestui studiu, compania Apple fiind pentru al treilea an la rand plasata pe prima pozitie in fata celor de la Acer, Lenovo si Microsoft. Apple primeste 93 de puncte din 100 posibile, cu scoruri mai bune la ajutorul oferit prin webiste-ul propriu decat pentru cel oferit prin intermediul telefonului pentru clientii cu probleme.
In medie, problemele clientilor au fost rezolvate in doar 6 minute la telefon, o medie cu mult mai mica decat cea a altor competitori, Microsoft si HP avand peste 20 de minute fiecare. Apple nu ofera cel mai rapid ajutor telefonic, cei de la MSI avand nevoie de mai putin timp, insa Apple se plaseaza totusi pe pozitia a doua in acest top.
Compania Apple a fost mereu laudata pentru suportul tehnic oferit pentru produsele sale, iar acest studiu confirma din nou acest lucru. Pentru a obtine rezultatele, realizatorii studiului au folosit reporteri care au sunat incognito la toate companiile pentru a cere ajutor in diverse probleme.
“If Apple wants to improve its support, it should ensure support techs learn about all of the new features so that they can give completely accurate answers to questions on topics such as iCloud Documents. Its Twitter account could also improve by providing answers directly, instead of linking to posts where the content is found. Overall, though, Apple offers the best support of any laptop manufacturer, as it has for many years.”
This post was last modified on mart. 10, 2017, 5:10 PM 17:10