iPhone 7 rosu, sau iPhone 7 RED Special Edition a fost lansat astazi de catre compania Apple, o versiune a iPhone 7 Plus in aceeasi culoare fiind deasemenea disponibila. Vorbim despre terminale iPhone 7 si iPhone 7 Plus a caror carcasa a fost colorata intr-un rosu vibrant pentru a marca 10 ani de parteneriat dintre compania Apple si undatia RED.
In mod traditional, produsele rosii vandute de catre compania Apple aveau o parte dintre incasari redistribuite catre fundatia RED, ce lupta impotriva HIV/SIDA. Acelasi lucru se va intampla si cu versiunea rosie a iPhone 7 si iPhone 7 Plus RED Special Edition, o parte dintre banii incasati de Apple urmand a fi transferati catre fundatia RED.
Noile modele ale iPhone 7 si iPhone 7 Plus rosii nu aduc schimbari pentru componentele interne, deci vorbim despre o simpla colorare a carcasei si nimic mai mult. Ambele modele ale iPhone 7 sunt disponibile doar in versiuni cu minim 128 GB spatiu de stocare, pretul lor de pornire fiind de 850 de euro in Europa, adica exact precum in cazul celor jet black, negru mat.
iPhone 7 in culoare rosie vor fi vandute nu doar de catre compania Apple, ci si de catre partenerii din diverse zone de pe planeta, deci ar trebui sa fie disponibile si in Romania. Noile terminale iPhone 7 rosii vor putea fi cumparate de la compania Apple incepand de vineri, 24 martie, cand vor fi initiate comenzile pentru ele.
Aceasta serie a iPhone 7 si iPhone 7 Plus va fi produsa in cantitati limitate, dar deocamdata nu se stie cate unitati ar vrea cmpania Apple sa vanda.
“Since we began working with (RED) 10 years ago, our customers have made a significant impact in fighting the spread of AIDS through the purchase of our products, from the original iPod nano (PRODUCT)RED Special Edition all the way to today’s lineup of Beats products and accessories for iPhone, iPad and Apple Watch,” said Tim Cook, Apple’s CEO. “The introduction of this special edition iPhone in a gorgeous red finish is our biggest (PRODUCT)RED offering to date in celebration of our partnership with (RED), and we can’t wait to get it into customers’ hands.”