Compania Apple incearca de mai bine de un an de zile sa gaseasca proiecte foarte bune in care sa investeasca pentru a crea filme si show-uri TV pe care sa le distribuie prin Apple Music. Apple a discutat cu multe dintre trusturile media din SUA, dar si cu marile studiouri de productie, cautand proiectele perfecte in care sa se implice pentru a atrage noi utilizatori.
Desi cei de la Apple sunt dornici sa investeasca multi bani in asemenea continut original, cei care au discutat cu managerii din Cupertino sustin ca exista multa confuzie in jurul a ceea ce isi doresc ei. Probabil din dorinta de a divulga cat mai putin din planurile pentru viitor, cei de la Apple genereaza impresia ca nu au un plan stabilit pentru a crea continut original.
Desi cei de la Apple incearca sa se protejeze, problema este ca toti partenerii cu care discuta raman confuzi in legatura cu ceea ce ar trebui sa le ofere celor din Cupertino. Fara a sti exact ce are nevoie compania Apple, partenerii sai nu prea stiu ce propuneri sa faca in vederea achizitiei de continut original, sau de proiecte care sa fie transformate in filme si show-uri TV.
Desi cei de la Apple nu le transmit foarte clar unor partener ce planuri au cu privire la viitorul continutului digital original, cei din Cupertino lanseaza totusi continut nou in Apple Music. Apple are o reputatie veche de a fi ocompanie care este foarte secretoasa, iar asta se vede din plin modul in care interactioneaza cu diversi parteneri.
“As of right now, there isn’t a structural approach. There’s been a little bit of a moving target as to what exactly their plan is. It’s not like they are coming to the table saying ‘We’d like to go buy six shows this year across three arenas. It’s much more opportunistic, which makes it hard to sell to them. Apple has the luxury of time and money.”