Samsung Galaxy S8, acel smartphone premium al companiei Samsung, face parte dintr-o campane care il transforma intr-un temrinal “de duzina” in ochii multora. Cei de la Samsung au in momentul de fata o campanie in SUA care le permite americanilor sa cumpere un Samsung Galaxy S8 si sa primeasca unul complet gratuit de la producator.
Clientii trebuie sa cumpere un Samsung Galaxy S8 prin intermediul website-ului Samsung si sa il activeze cu un abonament din reteaua operatorului de telefonie mobila T-Mobile. In acel moment, Samsung va oferi un voucher care are contravaloarea unitatii Samsung Galaxy S8 cumparate anterior, iar clientul poate cumpara o a doua unitate cu acel voucher.
Practic, americanii pot obtine doua terminale Samsung Galaxy S8 la pretul unuia singur, dar numai daca sunt clienti ai operatorului de telefonie mobila T-Mobile. Oferte similare au mai existat in SUA pentru Samsung Galaxy S8, doar ca atunci terminalele erau fie doar inchiriate, fie exista obligativitatea ca ambele sa fie cumparate cu abonamente noi.
Samsung Galaxy S8 – cumperi unul, primesti unul gratuit
Ce te duce cel mai rapid cu gandul la faptul ca un smartphone este premium decat o campanie de acest gen ? Mai nimic. Asocierea cuvintelor premium si Samsung Galaxy S8 dispare intr-o oferta de acest gen, dar pentru cei de la Samsung conteaza mai putin acest lucru. Pentru coreeni conteaza doar ca Samsung Galaxy S8 sa aiba vanzari cat mai mari.
Chiar daca teoretic aceasta promotie nu reprezinta o vanzare pentru Samsung Galaxy S8, compania coreeana va include unitatile oferite gratuit in lista celor vandute. Mai mult decat atat, cei care cumpara unSamsung Galaxy S8 de la Samsung primesc un stand Clear View, un card microSD de 64 GB si abonament Netflix gratuit timp de 6 luni.
Desi oferta in sine este foarte buna, ea afecteaza imaginea Samsung Galaxy S8 si implicit vanzarile pe care compania Samsung le va avea in viitor. Oamenii care vad asemenea oferte vor astepta ca Samsung Galaxy S8 sa fie oferit gratuit in cadrul altor operatori, iar de aici Samsung pierde, atat in ceea ce priveste “imaginea premium” a terminalului, cat si in ceea ce priveste vanzarile.
This post was last modified on mai 22, 2017, 8:26 PM 20:26