Facebook a anuntat in cursul serii trecute o serie de schimbari importante pentru albumele cu poze si clipuri video pe care utilizatorii le pot crea in momentul de fata. Facebook le-a permis pana in momentul de fata utilizatorilor sa salveze poze si clipuri video in albumele disponibile in cadrul retelei de socializare, dar lucrurile se vor schimba in curand.
Mai exact, cei de la Facebook ne vor permite sa salvam nu doar poze sau clipuri video in albme, ci si orice fel de alte mesaje text sau postari publicam in retea. Mai exact, vorbim aici despre postarile standard de pe Facebook, dar si despre check-in-uri facute din diverse locatii, astfel incat toate amintirile dintr-un moment, sau altul, sa fie salvate in acelasi loc, pentru totdeauna.
Realitatea este ca era nevoie de o asemenea functionalitate pentru Facebook deoarece postarile standard sunt foarte greu de gasit intr-un timeline cu multe informatii. Multumita acestei schimbari, utilizatorii Facebook care fac albume foto cu poze si clipuri video din calatorii, sau pentru evenimente, vor putea avea mai usor in acelasi loc si postarile adiacente.
Facebook face schimbari mari pentru albume
Separat de aceasta schimbare pentru albume, cei de la Facebook simplifica procedura de a adauga prieteni ca si contribuitori pentru a adauga continut in ele. In aceasta idee, oricare dintre prietenii nostri va putea adauga continut in acel album Facebook, astfel ca putem aduna in ele informatii din multiple surse pentru a avea avea mai usor o imagine completa asupra evenimentelor importante.
In continuare, cei de la Facebook ofera posibilitatea de a afisa aceste albume intr-o pozitie mai importanta pe pagina de profil a conturilor noastre. Ideea celor de la Facebook este de a ne permite sa le readucem aminte prietenilor despre momente importante si frumoase din viata noastra si a lor, chiar daca ele s-au petrecut cu ceva timp in urma.
Facebook cauta in mod constant sa imbunatateasca experienta de utilizare a retelei de socializare, iar schimbarile de acest gen isi cam ating scopul. Desigur ca ramane de vazut cata lume va aprecia noutatile oferite de catre Facebook, insa probabil noile functii vor fi folosite de catre un numar mare de persoane.