eMAG este cel mai mare magazin online din Romania, iar in cursul anului 2016 a avut parte de incasari colosale, demne de un operator de telefonie mobila. eMAG deruleaza in momentul de fata in aceasta pagina o varietate de campanii cu oferte pentru zeci de mii de produse, dar in 2016 a generat incasari de 550 de milioane de dolari prin vanzarile generate.
Vorbim despre o suma uriasa, jumatate fata de cat genereaza Orange sau Telekom, eMAG fiind mult mai apropiat de Vodafone in ceea ce priveste incasarile totale. Desi a avut incasari de 550 de milioane de euro in 2016, cei de la eMAG au avut totusi pierderi de 38 de milioane de euro in baza investitiilor pe care magazinul online le-a facut pentru a isi extinde afacerile in Romania si Europa.
In cursul anului 2016 eMAG a primit 270 de milioane de vizite din Romania, o cifra ce este de 10 ori mai mare decat intreaga populatie a tarii noastre. Majoritatea acestor vizite au venit in lunile septembrie si decembrie, semn ca atungi a inregistrat eMAG si cele mai mari vanzari din intregul an, lucru destul de usor de inteles din partea unui magazin online atat de mare.
eMAG a incasat peste 550 de milioane de euro in 2016, cu pierderi de 38 milioane d euro
In cursul anului 2017 cei de la eMAG vor depasi si pragul de 2 milioane de produse disponibile in cadrul magazinului online, iar ofertele pentru cele existente le gasiti in aceasta pagina. eMAG a anuntat si ca intentioneaza isi diversifice oferta pentru anul acesta in ideea de a depasi pragul de 2 milioane de produse, deci va deveni locul perfect pentru a cumpara orice.
eMAG vrea ca in 2017 sa depaseasca si cifra de 7000 de magazine partenere care sa vanda produse prin Marketplace, ele urmand a avea acces si la infrastructura de livrare a magazinului. In aceasta idee, eMAG le va permite acestora sa livreze produsele in showroom sau la Posta Romana pentru a scuti clientii de plata taxelor de transport la firmele de curierat.
“Pentru 2017, ne propunem să ajungem la peste 7.000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare şi showroom-uri. De aceste servicii vor beneficia şi micii producători români înscrişi în programul Deschide România.”
In 2016 vanzarile din Marketplace au reprezentat 16% din totalul vanzarilor eMAG, deci majoritatea au fost generate de catre magazin prin produsele proprii. Pentru 2017 se asteapta o crestere a acestui procent la 29% din vanzarile totale ale eMAG, deci probabil vor fi facute si investitii pe masura pentru a se realiza acest obiectiv extrem de indraznet.
Extinderea punctelor de livrare si Sameday
eMAG vrea ca in 2017 sa extinda disponbiilitatea serviciului de livrare in 2 ore in 10 orase din tara noastra, iar asta ar putea creste serios vanzarile. Cei de la eMAG se vor baza, desigur pe firmele de curierat din Romania, dar si pe cei de la Sameday, pe care i-au achizitionat recent si in care vor investi sume serioase in perioada urmatoare.
Acestea fiind spuse, 2017 se anunta a fi un an extrem de important pentru eMAG, magazinul online intentionand sa creasca vanzarile la peste 600 de milioane de euro in tara noastra. Desigur ca exista loc de crestere din moment ce apetitul clientilor pentru cumparaturi este foarte mare, iar eMAG are o lista suficient de mare de produse pentru a acoperi orice cereri.
This post was last modified on iun. 10, 2017, 9:15 AM 09:15