HomePod este o boxa inteligenta dezvoltata de catre compania Apple pentru lumea intreaga, ea incercand sa atraga clientii care cumpara Amazon Echo, sau Google Home. HomePod are o multitudine de tehnologii foarte interesante integrate de catre compania Apple, insa are si un pret aproape dublu fata de produsul Amazon, asa ca oare cata lume este dispusa sa o cumpere ?
Ei bine asta a incercat a afle si un studiu desfasurat pe 2200 de persoane din SUA, ele fiind intrebate daca ar fi interesate sa cumpere HomePod in detrimentul Amazon Echo, sau Google Home. 33% dintre participanti au afirmat ca sunt interesati de boxa inteligenta HomePod, insa asta inainte sa vada o comparatie cu Amazon Echo si Google Home.
Dupa ce au vazut comparatia, procentul a scazut la 30%, iar interesul pentru HomePod s-a dovedit a fi mai mic decat cel pentru Amazon Echo. Doar 9% dintre participanti au spus ca vor sa cumpere HomePod, jumatate din procentul celor care intentioneaza sa cumpere Amazon Echo, iar asta in principal pentru ca este mai ieftin decat boxa inteligenta a Apple.
HomePod – cata lume vrea sa cumpere boxa inteligenta Apple ?
Clientii Apple sunt de 2 ori mai interesati de boxa inteligenta HomePod decat un american obisnuit, dar si in cazul lor procentul a fost mai mic decat pentru cei interesati de Amazon Echo. 57% dintre participantii la studiu au afirmat ca pretul este principalul diferentiator intre boxele inteligente pe care intentioneaza sa le cumpere, iar aici HomePod pierde in fata concurentei.
HomePod va costa 350 de dolari, iar Amazon Echo costa 140 de dolari, deci un om care nu a mai avut o boxa inteligenta nu are o alegere chiar atat de grea. Consumatorul care nu a mai experimentat o boxa inteligenta in casa are sanse mici de a plati 350 de dolari pe HomePod in detrimentul unui produs mai ieftin, iar aceasta este una dintre marile probleme ale Apple.