X

Apple intrecuta in topul celor mai valoroase brand-uri in 2017

Pentru prima oara in ultimii ani, compania Apple a pierdut prima pozitie in topul companiilor care au cele mai valoroase brand-uri de pe planeta la inceput de 2017. Vorbim despre un studiu care a analizat valoarea brand-urilor celor mai populare companii de pe planeta, iar cei de la Apple si-au pierdut pozitia in fata celor de la Google, in mod complet surprinzator.

In anii trecuti Apple avea un avans serios in fata celor de la Google, de cateva zeci de miliarde de dolari in ceea ce priveste valoarea brand-ului, insa se pare ca el s-a evaporat. Acum brand-ul Apple are o valoare de 234.5 miliarde de dolari, in timp ce brand-ul companiei Google valoreaza 245.5 miliarde de dolari, deci vorbim despre o diferenta de 11 miliarde de dolari intre valoarea brand-urilor celor 2 companii.

Situatia este una extrem de interesanta pentru ambele companii, valoarea brand-urilor lor fiind cu 100 si respectiv 90 de miliarde de dolari mai mare decat cea a brand-urilor Microsoft, sau Amazon. Nici Facebook

, care detine cea mai mare retea de socializare de pe planeta, nu are o valoare mai mare pentru brand, acesta fiind evaluat la 129.8 miliarde de dolari.

Ca sa fiu complet sincer, nu stiu cata lume s-ar fi asteptat ca Google sa intreaca Apple in ceea ce priveste valoarea brand-ului intr-un singur an. Probabil popularitatea tot mai mare a sistemului de operare Android si a Google Pixel au adus compania Google in atentia lumii intregi, iar asta probabil va dura inca vreo cativa ani.

“Strong brands continue to deliver value for the companies that own them, regardless of economic, political and category disruption. The Top 100 brands increased in value by 8 percent year-on-year to now be worth $3.64 trillion. The Fearsome Fivetechnology giants – Google, Apple, Microsoft, Amazon and Facebook – take the top places in this year’s ranking and combined are worth 25% of the total value of the Top 100.”

This post was last modified on iun. 23, 2017, 9:46 AM 09:46

Disqus Comments Loading...