X

Google anunta Schimbarea asteptata pentru GMail

Google a anuntat in cursul zilei de ieri ca va schimba modul in care functioneaza platforma GMail s va face o schimbare pe care foarte multa lume o astepta de ceva vreme. Dupa foarte multe critici privind modul in care Google trateaza intimitatea clientilor sai, se pare ca va avea loc o schimbare radicala de strategie pentru modul in care functioneaza GMail.

Conform unor informatii anuntate astazi de catre cei de la Google, practica de a scana email-urile utilizatorilor GMail urmeaza sa se opreasca. Cei de la GMail au introdus aceasta practica pentru a putea personaliza experienta GMail in functie de nevoile utilizatorilor, insa se pare ca au decis sa renunte la idee, mai ales ca ea nu era chiar atat de legala in multe tari.

Google anunta Schimbarea asteptata pentru GMail

Reclamele din GMail nu vor disparea in urma acestei schimbari, dar vor exista schimbari pentru modul in care sunt afisate ele de catre compania Google. Google va afisa in continuare reclame in GMail in functie de preferintele noastre, dar nu va mai scana email-urile primite pentru a afisa reclamele potrivite de la advertiserii care folosesc platforma Adword a companiei.

Google sustine ca va folosi alte informatii, separat de cele din email-uri, pentru a personaliza reclamele afisate in GMail, schimbarea facand parte din una de anvergura implementata pentru toate serviciile Google. Schimbarea de decizie a celor de la Google privind scanarea email-urilor GMail are la baza si o recenta hotarare judecatoreasca ce a definit practica, ca fiind nelegala.

“Consumer Gmail content will not be used or scanned for any ads personalization after this change. This decision brings Gmail ads in line with how we personalize ads for other Google products. Ads shown are based on users’ settings. Users can change those settings at any time, including disabling ads personalization. G Suite will continue to be ad free.”

Acestea fiind spuse, de acum incolo cei de la Google vor renunta complet la scanarea email-urilor GMail, dar vor continua sa personalizeze reclamele in baza altor informatii preluate in legatura cu noi.

 

Disqus Comments Loading...