Apple Watch a avut parte de un prim trimestru extrem de bun, conform celor de la Strategy Analytics, ei afirmand ca smartwatch-ul Apple a fost regele pietei de ceasuri inteligente. Acestia sustin ca Apple Watch a generat de unul singur 53% dintre vanzarile totale ale pietei smartwatch in T1 2017, o realizare extrem de importanta pentru un smartwatch si Apple.
Conform analistilor, Apple Watch a acaparat 53% din piata smartwatch, iar diferenta fata de competitori este extrem de mare. Mai exact Fitbit se afla pe pozitia a doua cu 12.8% cota de piata din vanzari, iar cei de la Samsung se plaseaza pe pozitia a patra cu 12.2% cota de piata bazata pe vanzari, ambele companii avand vanzari de peste 4 ori mai mici.
Interesanta aici este ca Samsung a reusit sa intreaca Fitbit in vanzarile de smartwatch-uri, iar pentru coreeni aceasta este o adevarata realizare pentru 2017. Desigur ca aici vorbim despre milioane de unitati ale Apple Watch vandute in lumea intreaga si sute de mii de unitati vandute de catre cei de la Fitbit si Samsung, asa ca doar Apple a facut intr-adevar bani frumosi.
Smartwatch-urile au crescut in popularitate din ultimile luni ale anului trecut, iar Apple Watch Seria 1 si 2, plus Samsung Gear S3 par sa fi avut cel mai mult de castigat. Cei de la Fitbit au cumparat Vector Watch pentru a-si putea creste vanzarile in lumea smartwatch, dar ramane de vazut cat de mult ii va ajuta compania romaneasca in lupta cu Apple si Samsung.
“According to the data compiled by Strategy Analytics, Samsung captured 12.8 percent of the global market share in terms of sales during the January-March period, overtaking Fitbit with 12.2 percent. Apple maintained its No. 1 status with a commanding 53-percent market share.”