Facebook a anuntat acum ceva vreme ca intentioneaza sa produca o serie de show-uri TV, care vor fi distribuite initial doar prin intermediul retelei de socializare. Compania Facebook a initiat deja cateva proiecte si a anuntat colaborari cu diversi producatori si case de productie de la Hollywood, iar astazi aflam si cati bani cheltuie pentru a isi realiza ambitiile.
Conform presei din SUA, Facebook va plati nu mai putin de 3 milioane de dolari pentru fiecare episod care urmeaza sa fie creat in seria de seriale TV pe care vrea sa le comande. Facebook face deocamdata propuneri pentru marile case de productie din SUA, oferind suma de 3 milioane de dolari per serial, dar este dispusa sa cumpere si productii mult mai ieftine.
Facebook vrea sa lanseze primele productii de acest gen pana la sfarsitul acestei veri, iar pentru inceput vrea sa se adreseze celor cu varste cuprinse intre 13 si 34 de ani. Practic, Facebook vrea sa cumpere productii pentru streaming online care sunt potrivite atat pentru copii, cat si pentru adolescenti, sau adulti, asa ca ele ar trebui sa fie extrem de interesante.
Facebook – iata cat plateste pentru seriale TV
Facebook vrea sa cumpere seriale similare cu cele precum Pretty Little Liars, Scandal sau The Bachelor, iar in total compania ce detine reteaua de socializare vrea sa lanseze 12 productii. Facebook a anuntat deja lansarea unui reality show in cursul acestui an, iar separat de el urmeaza sa ofere si alte productii pentru streaming, intr-o tentativa de a concura serios cu Netflix, Hulu si chiar Apple.
Anul trecut Facebook a platit cateva milioane de dolari marilor companii media pentru a transmite continut in direct prin intermediul platformei sale Live. Acum cei de la Facebook vor mai mult decat atat si intentioneaza sa se transforme in adevarati creatori de continut original, dar asta necesita investitii foarte mari, plus alegerea creatiilor care sa aiba intr-adevar succes.
“Facebook Inc. to Hollywood: Let’s do lunch. The social-networking giant is talking to Hollywood studios and agencies about producing TV-quality shows with an eye toward launching original programming by late summer.”
Facebook face practic exact ceea ce alte mari companii cu retele de socializare fac deja, Twitter sau Snapchat avand continut exclusiv de la diversi producatori de materiale video. Facebook intentioneaza sa isi creeze productiile pentru streaming cu durate de 10 – 30 de minute, asa ca in functie de tipul de productie, cei de la Facebook vor oferi continutul in durate diferite.