Samsung are un brand care prezinta mai multa incredere decat cel al companiei Apple, acesta fiind rezultatul unui studiu recent facut in Asia de catre o companie specializata in acest domeniu. Cei de la Samsung au brand-ul care prezinta cea mai mare incredere pentru consumatorii asiatici pentru cel de-al saselea an la rand, devansand nu doar Apple, ci si compania Huawei.
Nielsen a anuntat rezultatele acestui studiu, iar cei de la Samsung se pot bucura de faptul ca exista foarte multi consumatori in Asia care pun foarte mare pret pret pe valoarea brand-ului sau. Vestea a venit la doar cateva ore dupa ce s-a aflat ca Samsung urmeaza sa anunte si incasari record, impreuna cu o depasire, in premiera, a companiei Intel in ceea ce priveste productia de semiconductori.
Cei de la Nielsen au facut un top al primelor 1000 de brand-uri din Asia in anul 2017, iar cei de la Samsung au devansat Apple, Huawei, Xiaomi, OnePlus, Vivo, LG, Sony si multe alte companii. In top 5, Samsung a fost urmata de catre Apple, Sony, Nestle si Panasonic, in aceasta ordine, deci americanii se apropie foarte mult de puterea pe care o au coreenii pe piata asiatica.
Samsung – clientii asiatici au incredere mai mare decat in Apple
Pozitia celor de la Samsung in acest studiu este impresionanta avand in vedere ca anul trecut Samsung Galaxy Note 7 a avut foarte multe problemele. In Asia au existat multe terminale care au luat foc in timpul folosirii, dar se pare ca putini clienti au pus foarte mare pret pe aceste probleme destul de importante pe care compania coreeana le-a avut cu un smartphone premium, vandut foarte scump.
Lansarea cu succes a Samsung Galaxy S8 pare sa fi schimbat opiniile multor clienti ai companiei Samsung, iar asa brand-ul sau si-a pastrat puterea in Asia pentru al 6-lea an la rand. Apple este totusi “in coasta” Samsung si probabil abia asteapta o noua greseala pentru a-i fura prima pozitie, iar asta ar fi o realizare extrem de importanta pentru cei din Cupertino.
“South Korean tech giant Samsung was named Asia’s best brand for the sixth consecutive year by market researcher Nielsen. Samsung came in first due to its communication efforts with consumers to overcome the battery explosion issue involving its Galaxy Note 7 smartphone last year. Samsung was followed by Apple, Sony, Nestle and Panasonic. “
Conform celor care au realizat studiu, compania Samsung a reusit sa isi pastreze puterea brand-ului in principal multumita investitiilor in promovare si comunicare facute in 2016 si 2017. Practic, Samsung a cheltuit multi bani pentru a-si spala imaginea in fata consumatorilor dupa esecul Galaxy Note 7, iar asa a reusit sa ramana in fata competitorilor sai directi pentru un al 6-lea an la rand.
Desi Samsung ramane in topul increderii companiilor care isi vand produsele in Asia, cei de la Apple au totusi oportunitatea de a castiga mai multa incredere in viitor.
This post was last modified on iul. 5, 2017, 4:44 PM 16:44