Facebook va lansa o noua platforma extrem de interesanta in cadrul retelei sale de socializare, iar prin intermediul sau vom putea vedea filme si seriale TV fara a-i parasi website-ul. Se stia de ceva vreme ca Facebook va lansa propriile seriale TV si filme, iar acum se pare ca totul este pregatit pentru marea dezvaluire, conform unei publicatii americane care a aflat planurile companiei din Menlo Park.
Facebook va avea o sectiune dedicata pentru filme si seriale TV in website-ul sau, compania intentionand initial sa permita vizualizarea de clipuri video scurte de 5 – 10 minute si de filme de lung metraj. Facebook a inceput deja sa discute cu patenerii sai pentru livrarea primelor episoade ale serialelor TV care vor fi disponibile in platforma, axandu-se pentru inceput doar pe productii care au maxim 10 minute per episod.
Facebook incepe cu aceste productii scurte pentru a vedea care este “raspunsul” utilizatorilor la noua sectiune, insa vrea sa distribuie inclusiv seriale TV de durata mai lunga si chiar filme. Noua sectiune TV a celor de la Facebook va fi disponibil inclusiv in aplicatiile pentru smartphone, tablete si Apple TV, deci toata lumea se va putea bucura de continut, dar asta numai in limitele de distributie standard.
Facebook va avea filme si seriale TV pentru toti
Facebook vrea sa lanseze aceasta noua sectiune TV la mijlocul lunii august pentru toti utilizatorii, ea fiind deja amanata in diverse randuri pana in prezent. Facebook vrea sa creeze o versiune premium a YouTube RED, care sa aiba nu doar filme si seriale TV, inclusiv continut creat de catre diversi producatori de continut care activeaza in cadrul retelei de socializare, planul fiind foarte complex.
Facebook nu vrea ca noua sa sectiune TV sa fie comparata direct cu cele ale Netflix, HBO, Amazon, Hulu, sau Apple Music, dar comparatiile de acest gen vor fi greu de evitat. Facebook a platit inclusiv crearea unor seriale TV si a unor emisiuni pentru adolescenti, insa compania are in plan inclusiv finantarea productiei de filme de lung metraj, asa ca ne putem astepta la creatii complexe.
“The company has been asking its partners to turn in the first episodes of their spotlight shows, the people said. Some already have finished these short-form, inexpensive programs. Facebook is also funding higher-end TV-style shows, which will be launched later on the site, said the people, who asked not to be identified because the plans aren’t public.”
Facebook va dori sa vanda reclame printre continutul pe care il afiseaza pentru utilizatori, sperand ca de acolo sa poata produce bani pentru a-si finanta viitoarele productii. Planurile celor de la Facebook sunt foarte mari si cu o baza de 2 miliarde de utilizatori, oare ce ar fi mai simplu de facut si monetizat decat o platforma unde sunt vizibile filme si seriale TV, adica exact ceea ce lumea vrea sa vada zilnic ?