Facebook continua sa uimeasca analistii din intreaga lume cu performantele financiare complet neasteptate pe are reuseste sa le anunte. In cursul noptii trecute Facebook a anuntat rezultatele financiare pentru T2 2017 si vorbim despre un nou record in materie de profit, compania americana reusind sa scoata foarte multi bani de pe urma reclamelor pe care le afiseaza in reteaua sa de socializare.
Facebook a anuntat din nou ca are peste 2 miliarde de utilizatori activi lunar in platforma sa, 1.3 miliarde intrand zilnic pentru a folosi reteaua de socializare. Cifra este cu doar 300 de milioane de utilizatori activi zilnic mai mare decat cea a WhatsApp, dar comparand totalurile, platforma de mesagerie sta mult mai bine, pentru ca are mai putini utilizatori care sunt raportati ca activi doar lunar.
Facebook a anuntat incasari de 9.3 miliarde de dolari in T2 2017 si profit record de 3.89 miliarde de dolari pentru aceeasi perioada de 3 luni de zile. Cei de la Facebook au anuntat ca profitul inregistrat in T2 2017 a crescut cu 71% comparativ cu cel anuntat in aceeasi perioada a anului trecut, deci vorbim despre o crestere colosala inregistrata intr-un singur an de catre compania americana.
Facebook uimeste cu incasari si profit record
Facebook a inregistrat incasari foarte bune si profit record, insa procentele de crestere pentru ambele sunt mai mici decat in anii anteriori, dar asta este normal. Facebook a pornit de la nimic si a inregistrat cresteri procentuale spectaculoase in anii trecuti, dar totul ajunge la un moment dat la un plafon unde procentual nu mai poti raporta cresteri spectaculoase pentru ca nu mai poti genera venituri colosale peste cele anterioare.
Facebook a anuntat, in aceasta idee, ca va incerca sa gaseasca noi locuri pentru a afisa reclame in Facebook Messenger si WhatsApp, pentru primul anuntand deja schimbarea. Pentru WhatsApp stim deja ca a fost formata o echipa menita sa caute moduri de a monetiza aplicatia, cei de la Facebook cautand noi surse de venituri pentru a finanta si alte proiecte pe care compania le are acum in dezvoltare.
Facebook va lansa luna viitoare si o platforma VOD prin care le va permite utilizatorilor sa vada filme si seriale TV direct din reteaua de socializare. Se stie deja ca Facebook intentioneaza sa afiseze reclame peste aceste filme si seriale TV dupa lansarea oficiala, asa ca ramane de vazut cat succes va avea compania in a scoate mai multe miliarde de dolari prin intermediul acestei noi platforme pentru ca nu se stie sigur nici in cate tari va fi disponibila oficial.