Apple are magazine extrem de profitabile indiferent unde le construieste si asta pentru ca le deschide doar acolo unde stie ca poate face foarte multi bani. Conform unui studiu recent publicat in SUA. Apple este compania cu cele mai mari vanzari pe metru patrat, americanii vorbind despre feet dar nu prea coneaza asta, pentru ca oricum am calcula lucrurile, tot cei din Cupertino ies pe primul loc.
Apple a inregistrat incasari de 5546 dolari pe metru patrat in cursul anului 2016, o adevarata realizare si asta multumita modului in care stabileste preturile produselor. In urma celor de la Apple avem pe cei de la Reis & Irvy, care vand iaurt inghetat, ei generand incasari de putin peste 3900 de dolari pe metru patrat, reteaua de benzinarii Murphy USA urmandu-le cu incasari de 3700 de dolari pe metru patrat.
Apple este practic la o distanta foarte mare de ceilalti mari retaileri din SUA in ceea ce priveste incasarile pe metru patrat, cei de la Tiffany find deasemenea la o distanta considerabila, cu 2951 de dolari pe metru patrat. Desi Apple ramane pe primul loc in acest top, vanzarile sale au scazut cu aproximativ 15% fata de ceea ce genera la inceputul anilor 2000, dar poate ca asta era de asteptat.
Apple genera si in 2012 incasari de 6050 de dolari pe metru patrat, deci vorbim despre o scadere de 10% fata de acel an, dar asta in ciuda faptului ca face mult mai multi bani per total. Diferenta este desigur data in principal de faptul ca Apple are deschise mai multe magazine decat atunci si unele sunt mai putin profitabile decat altele, asa ca pe masura ce se deschid magazine noi, e posibil ca incasarile medii sa scada in continuare.
“With sales per square foot viewed as a major component of retail success, according to industry data provided by eMarkter, the #1 retailer in sales per square foot is Apple Inc.(NASDAQ: AAPL), which did a staggering $5,546 per square foot. Having launched the first iPhone 10 years ago, it’s speculated that this next milestone iteration of the iconic product could produce Apple’s strongest sales to date.”