iPad a fost produsul “vedeta” in T2 2017 pentru compania Apple, deoarece vanzarile sale au crescut cu 2.5 milioane de unitati in doar un singur an de zile. Vanzarile de tablete iPad au fost intr-un picaj constant de peste 8 trimestre fiscale, insa compania Apple a reusit sa intoarca aceasta cadere si au generat prima crestere in vanzari din aceasta perioada, spre marea uimire a tuturor analistilor.
iPad a inregistrat aceasta crestere surprinzatoare in vanzari multumita tabletelor iPad Pro 10.5 inch si 12.9 inch, compania Apple lansandu-le in luna martie. Apple a scazut inclusiv pretul iPad Pro 9.7 inch, lansand un nou model cu acest tip de ecran tot in luna martie, acesta fiind mai ieftin decat cel anterior, in timp ce vechile tablete iPad Mini au avut parte de o scadere de pret si de o imbunatatire a caracteristicilor.
iPad a inregistrat o crestere substantiala a vanzarilor in T2 2017 fata de T2 2016, insa incasarile generate de catre acest produs n-au crescut la fel de spectaculos. Chiar si asa, acest trimestru fiscal sugereaza faptul ca seria de tablete iPad inca mai are potential de a genera vanzari bune pentru compania Apple, spre deosebire de ceea ce credeau multi analisti, care sugerau de ceva vreme ca seria nu va mai produce bani.