Facebook a anuntat in cursul zilei de ieri o schimbare majora pentru News Feed care va afecta modul in care afli informatii prin intermediul retelei de socializare. Mai exact, compania Facebook a anuntat in cursul zilei de ieri o schimbare algoritmica privind modul in care sunt prezentate informatiile partajate de catre diverse website-uri in cadrul retelei sale de socializare pentru utilizatorii care o folosesc zilnic.
Facebook urmeaza sa afiseze cu prioritate in News Feed website-urile care se incarca foarte rapid, compania incercand sa rezolve problema website-urilor care se incarca greu. Compania americana sustine ca website-urile care se incarca greu sunt evitate de catre utilizatori din cauza faptului ca dureaza mult pana sunt afisate informatiile, asa ca Facebook vrea sa rezolve problema si sa le promoveze pe cele care se incarca repede.
Facebook a anuntat ca schimbarea va fi propagata timp de cateva luni pentru utilizatorii din intreaga lume, iar website-urile care se incarca mai repede pe mobil vor fi afisate cu prioritate. Facebook foloseste aici o serie de algoritmi care masoara diverse elemente cheie privind incarcarea unui website, dar si conexiunea de internet a utilizatorului, pentru ca acesta sa aiba cea mai buna experienta.
Facebook anunta o schimbare majora la News Feed
Facebook va modifica News Feed-ul, astfel incat in functie de conexiunea de internet pe care o avem, noi sa vedem doar anumite website-uri. Mai exact, Facebook va incerca sa afiseze website-urile care se incarca cel mai repede pe conexiunea de internet pe care o avem, iar cele care se incarca mai greu vor fi afisate mai jos in lista de noutati, deci schimbarea in sine este una foarte importanta.
Facebook va analiza si timpii de incarcare ai paginilor web de-a lungul timpului pentru a vedea ce fel de performante a avut aceasta inainte de a lua decizia de a o prezenta cu prioritate si fara. Compania sustine ca majoritatea paginilor web care au continutul partajat prin intermedul Facebook nu vor fi afectate de aceasta schimbare, dar vorbim cu siguranta despre o noua metoda de a scoate bani e la publisheri.
“Today we announced an upcoming update to News Feed to show people more stories that will load quickly on mobile and fewer stories that might take longer to load. We anticipate that most Pages won’t see any significant changes to their distribution in News Feed, but Pages whose webpages are particularly slow could see slight drops in referral traffic.”
Facebook nu este prima companie care pune accent pe rapiditate in serviciile pe care le ofera, cei de la Google avand o initiativa similara inca de acum cativa ani pentru Google Search. Facebook incepe sa aiba o importanta aproape la fel de mare ca motorul de cautare Google, asa ca incearca sa isi “faca simtita prezenta” prin schimbari de acest gen care ar trebui sa faca internetul mai bun pentru toata lumea.