Fitbit a anuntat in cursul noptii trecute un nou concurent pentru Apple Watch, el fiind denumit de catre companie drept cel mai bun smartwatch pentru fitness. Desi Fitbit trece printr-o perioada proasta din punct de vedere financiar si al vanzarilor, compania pregateste totusi un nou produs cu care spera sa isi recucereasca o parte din cota de piata pierduta in fata Apple Watch in ultimii 2 ani.
Fitbit a anuntat, prin presedintele sau, ca noul smartwatch va fi lansat pana la inceputul sezonului sarbatorilor de iarna, deci teoretic undeva pana la inceputul lunii decembrie. Presedintele Fitbit sustine ca noul smartwatch urmeaza sa ofere cele mai bune experiente pentru monitorizarea sanatatii si a exercitiilor de fitness dintre toate produsele similare de pe piata, dar ramane de vazut daca realitatea se va ridica la nivelul asteptarilor.
Fitbit a inregistrat in T2 2017 vanzari de 3.4 milioane de produse cu incasari de 353 de milioane de dolari si pierderi de 58.2 milioane de dolari. Desi vanzarile au crescut cu 14% fata de T1 2017, lipsa profitului ar putea fi un motiv de ingrijorare pentru investitori si analisti, iar asta pentru ca Apple Watch genereaza concurenta tot mai mare, vanzarile sale crescand cu 50% fata de T2 2016.
Fitbit a cumparat compania romaneasca Vector Watch cu doar cateva luni de zile in urma, iar noul smartwatch ar putea avea la baza functii ale sale. Desigur ca pana in momentul prezentarii nu vom sti exact ce surprize va aduce, insa cel mai probabil va fi un produs foarte interesant.
“We are executing according to our transition plan and have increased confidence in achieving our full year results. Our smartwatch, which we believe will deliver the best health and fitness experience in the category, is on track for delivery ahead of the holiday season and will drive a strong second half of the year. In the long term, we are confident in our vision for the future and are uniquely positioned to succeed by leveraging our brand, community, and data to drive positive health outcomes.”