Facebook are planuri foarte mari pentru aplicatiile sale disponibile pentru smartphone si tablete, insa cel mai probabil inclusiv pentru website-ul folosite de sute de milioane de oameni. Facebook a cumparat recent o companie numita Fayteq, aceasta dezvoltand o tehnologie extrem de interesanta care poate fi comparata cu cea pe care o ofera compania Adobe pentru pozele facute de catre oricine.
Facebook a cumparat compania Fayteq pentru o suma care pana acum nu a fost dezvaluita insa in clipul video de mai jos puteti vedea ce fel de functionalitate ofera ea. Mai exact, folosind tehnologia dezvoltata de catre compania Fayteq, utilizatorii pot adauca, sau elimina, diverse obiecte din clipurile video, asa cum face Adobe Photoshop cu pozele, cei de la Facebook avand planuri extrem de mari pentru ce au cumparat.
Facebook a pus un accent tot mai mare pe clipurile video in cadrul retelei de socializare, iar asta s-a vazut prin promovarea lor in News Feed si toate interfetele in care este vizibil continut. Acum Facebook vrea sa le ofere creatorilor de continut mai multe functii decat YouTube pentru a-i convinge sa-i foloseasca serviciile, iar asta i-ar putea aduce mai multi oameni care vin cu milioane de fani “la pachet” de pe platforme concurente.
Facebook – viitoare functie incredibila dezvaluita azi
Facebook detine acum o tehnologie atat de grozava, incat in curand ne-ar putea permite sa cream clipuri video cu efecte Hollywood direct pe iPhone, sau Android. Totul are la baza simpla copiere tehnologiir companiei Fayteq in propriile aplicatii, lucru care nu va fi simplu de realizat de catre cei de la Facebook, insa care va avea rezultate excelente in cazul in care totul va fi facut asa cum trebuie.
Facebook are posibilitatea de a le aduce oamenilor obisnuiti functii de editare video pe care doar graficieni profesionisti stiu sa le foloseasca, din cauza programelor complexe necesare pentru a le face. Facebook le poate oferi oamenilor de rand optiunea de a crea clipuri video exceptionale cu obiecte grozave in ele, iar totul intr-un viitor nu chiar atat de indepartat pe cat va imagianti la o prima vedere.
Facebook este atat de populara si are atat de multi utilizatori, incat aceasta tehnologie nu va conta extraordinar de mult pentru cresterea ei, dar ca conta pentru utilizatorii obisnuiti. Facebook nu are in momentul de fata vreun plan real pentru implementarea acestei functii, asa ca va fi foarte interesant de vazut ce fel de inforamtii va oferi compania, daca le va oferi, privind viitorul sau.
Voi ce parere aveti despre aceasta viitoare functie a Facebook ?
This post was last modified on aug. 12, 2017, 2:25 PM 14:25