Microsoft a intrat saptamana trecuta intr-un scandal privind produsele din seria Surface, o celebra publicatie americana recomandand evitarea acestora de catre consumatori. Conform unui document intern furnizat presei de catre un manager al companiei Microsoft, rata de returnare pentru produsele Surface Book a fost de peste 10% in momentul in care primul model a fost lansat pe piata in cursul anului 2015.
Microsoft a avut probleme foarte mare si cu Surface Pro 4 imediat dupa lansare, rata de returnare fiind de peste 14% atunci, insa aceasta a scazut substantial la doar cateva luni dupa. Problemele celor de la Microsoft cu produsele lansate pana acum au culminat saptamana trecuta cu recomandarea facuta de catre publicatia americana, cei de la Microsoft incercand din rasputeri sa convinga acum lumea ca lucrurile sunt diferite.
Microsoft – rata mare de returnare pentru produse
Microsoft este totusi prezentata dintr-o alta lumina din cauza angajatului care a dezvaluit graficul de mai jos, acesta incercand sa ne spuna ca nu tot ceea ce spune compania este adevarat. Chiar daca acum rata de returnare pentru produsele Microsoft a scazut la ai putin de 10%, in momentul lansarii acestor produse rata de returnare a fost foarte mare, semn ca multa lume n-a fost multumita de produse.
Microsoft are acum o rata redusa de returnari pentru ca, cel mai probabil, oamenii care cumpara produsele stiu la ce sa se astepte si nu prea mai au motive sa faca returnari. Totusi, nimeni nu stie ce vanzari au avut aceste produse ale Microsoft cand rata de returnari a fost mare, asa ca nu stim cate au fost returnate, dar este clar ca tot ceea ce s-a intampla atunci a afectat recomandarea facuta saptamana trecuta.
This post was last modified on aug. 14, 2017, 3:57 PM 15:57