Apple va cheltui o suma uriasa de bani pentru a produce seriale si filme care vor fi difuzate prin intermediul Apple Music in urmatorul an de zile. Conform unor informatii aparute astazi, compania Apple intentioneaza sa cheltuie nu mai putin de 1 miliard de dolari pentru a produce seriale si filme in urmatorul an, toate acestea urmand a fi lansate in mod exclusiv prin intermediul platformei Apple Music.
Apple a discutat anul trecut cu foarte multi producatori de la Hollywood, si nu numai, pentru a produce continut original pentru Apple Music in urmatorul an. Acum cei de la Apple au decis sa investeasca 1 miliard de dolari in acest proiect, iar separat de productia de continut original, cei de la Apple vor si cumpara diverse formate existente, asa ca vorbim despre un plan destul de complex.
Apple cheltuie o suma uriasa pentru a produce seriale si filme
Apple cheltuie cam jumatate din banii pe care HBO i-a alocat in 2016 pentru a crea continut original, iar cei din Cupertino ar dori sa creeze inclusiv un serial rival pentru Game of Thrones. Ambitiile sunt foarte mari la Apple, insa de la Planet of the Apps au Carpool Karaoke si pana la seriale care rivalizeaza cu Game of Thrones este o cale foarte lunga, iar doar banii nu vor rezolva problema fara oameni talentati in spate.
Apple este in continua cautare de filme si seriale pe care sa le cumpere pentru a le produce, insa deocamdata nu se stie cu ce fel de scriitori a discutat pana in prezent. Ca sa fiu complet sincer, nu cred ca Apple poate crea in urmatorii doi sau trei ani seriale care sa poata rivaliz acu Game of Thrones, asa ca ramane de vazut ce ar putea crea cei din Cupertino pentru abonatii Apple Music si cat succes ar putea avea cu un numar atat de limitat de abonati la baza.
“Apple Inc. has set a budget of roughly $1 billion to procure and produce original content over the next year, according to people familiar with the matter—a sign of how serious the iPhone maker is about making a splash in Hollywood. Combined with the company’s marketing clout and global reach, that immediately makes Apple a considerable competitor in a crowded market where new media players and traditional media companies are vying to acquire original shows. The figure is about half what Time Warner Inc.’s HBO spent on…”