Facebook incepe in forta cu platforma Watch, care permite vizualizarea de filme si seriale direct in website-ul retelei de socializare, fara a mai accesa alte platforme online. Facebook colaboreaza cu zeci de studiouri de productie pentru a oferi continut video pentru utilizatorii retelei de socializare, iar printre toate se numara si cateva filme si emisiuni care sunt finantate direct de catre compania americana, unul fiind prezentat mai jos.
Facebook va anuntat lansarea primului sau reality show cu trailerul de mai jos, acesta fiind centrat in jurul lui Lonzo Ball si a familiei sale, emisiunea avand denumirea Ball in the Family. Lozno Ball este un judecator de baseball, iar cei de la Facebook se folosesc de popularitatea sa pentru a aduce utilizatori spre platforma Watch si a genera atentie pentru platforma de streaming video care a fost lansata.
Facebook a gandit acest reality show ca unul care urmareste diverse aspecte din viata lui Lonzo Ball, dar si a familiei sale, asa cum se intampla in diverse emisiuni similare. Reality Show-urile care urmaresc viata unor familii de actori sau sportivi profesionisti sunt foarte populare in SUA, Facebook stie asta, asa ca vrea sa profite de Lonzo Ball pentru a genera cat mai multa atentie pentru noua sa platforma Watch.
Facebook lanseaza primul sau reality show
Facebook va lansa mai mult decat reality show-uri in platforma Watch, acolo urmand a fi disponibile si o gama foarte variate de filme si seriale TV. Desi acesta este primul reality show pe care Facebook il lanseaza pentru cei care urmaresc platforma Watch, compania intentioneaza sa ofere multe altele pentru cei care sunt suficient de curajosi sa o aleaga pentru a face streaming video in viitor.
Facebook concureaza direct cu Netflix, Amazon, Apple, sau Hulu, prin lansarea platformei Watch si va investi multe sute de milioane de dolari in continut original in viitor. Desigur ca Netflix investeste miliarde de dolari in crearea de continut original, iar cei de la Apple au 1 miliard pregatit pentru asemenea investitii, asa ca Facebook este doar un “jucator” care abia a inceput sa isi faca simtita prezenta in piata.
Facebook a lansat platforma Watch in doar cateva tari de pe glob deocamdata, iar asta din cauza problemelor cu licentierea continutului in diverse piete. In ciuda acestui lucru, din moment ce Netflix este prezenta in intreaga lume, este destul de clar ca Facebook va face exact acelasi lucru in viitorul nu foarte indepartat, dar ramane de vazut exact cum se va intampla schimbarea.