Facebook a lansat in cursul zilei de ieri o noua functie pentru cei care fac poze si le publica in cadrul retelei de socializare folosita de catre 2 miliarde de persoane de pe planeta. Vorbim despre o noua functie care are legatura cu pozele facute la 360 de grade de catre utilizatorii retelei de socializare Facebook, acestea fiind acum afisate intr-un mod corect in news feed-urile utilizatorilor care le vad in retea.
Facebook permite publicarea de poze la 360 de grade inca din cursul anului trecut, acestea putand fi vazute inca de atunci prin rotirea terminalelor noastre. Imaginile la 360 de grade putea fi vazute si mai usor si mai bine folosind castile pentru realitate virtuala, cei de la Facebook oferind suport si pentru aceste tipuri de gadget-uri, iar schimbarea anuntata ieri va imbunatati si mai mult experienta de utilizare.
Facebook a anuntat in cursul zilei de ieri ca se va folosi de inteligenta artificiala pentru a aranja in mod corect pozele inregistrate intr-o orientare gresita la 360 de grade. Cei de la Facebook sustin ca pozele de acest gen inregistrate intr-o orientare gresita nu pot fi vazute in mod corect, indiferent de unde sunt vizualizate, asa ca acum inteligenta artificiala a companiei va rezolva problema in mod automat.
Facebook – noua functie pentru facut poze
Facebook afirma ca schimbarile cele mai mari vor fi vizibile pentru cei care utilizeaza casti pentru realitate virtuala pentru a vedea pozele la 360 de grade. Facebook pune foarte mare accent pe inteligenta artificiala pe care a dezvoltat-o pentru reteaua sa de socializare, ea urmarind toate actiunile facute de catre noi in retea pentru a icnerca sa ghiceasca mai bine nevoile noastre si a veni in intampinarea lor.
Facebook a creat aceasta noua functionalitate in baza unei tehnologii dezvoltate in anul 2012, dar imbunatatita intre timp si integrata in sistemul sau neural. Cei de la Facebook testeaza acest sistem de ceva vreme si intentioneaza sa il lanseze oficial in perioada urmatoare pentru toata lumea, dar desigur ca va fi nevoie de ceva timp pentru propagarea sa la toti utilizatorii care fac asemenea poze.
Facebook pune foarte mare accent pe realitatea virtuala, asa cum Apple pune pe realitatea augmentata, cumparand si compania Oculus special in acest scop. Facebook vinde prin Oculus si casti pentru realitate virtuala, la preturi chiar destul de accesibile pentru majoritatea oamenilor dornici sa testeze tehnologii noi, deci face toate eforturile pentru a incerca sa convinga lumea sa accepte realitatea virtuala.